Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Sprawdzenie finansowania budowy / kredytu

Napisany przez jayrock
Hej,

obecnie rozważamy kupno domu i zastanawiamy się nad finansowaniem. Otrzymaliśmy ofertę od niezależnego i zaufanego doradcy finansowego. Bardzo bylibyśmy wdzięczni, jeśli ktoś mógłby nam powiedzieć, czy oferta jest dobra w kontekście naszych warunków.

Domek: połowa bliźniaka, zbudowany w 2017 roku
Koszt: 479 000€
Kwota czystego [url]kredytu[/url] z dotacji KfW: 50 000€
Kwota czystego [url]kredytu[/url] od banku: 429 000€
Wszystkie koszty dodatkowe są pokrywane w całości z naszego kapitału własnego.

O nas:
Ja, mężczyzna, 32 lata, pracuję od 8 lat, bez zobowiązań kredytowych, płacę alimenty na jedno dziecko, 513€ miesięcznie. Dochód netto 3500€
Moja dziewczyna, 27 lat, studentka ostatniego semestru, obecnie dochód netto 700€, za około 6 miesięcy planowany dochód 2000€.
Nie planujemy więcej dzieci.
Obecne miesięczne wydatki: 2300€

Umowa bankowa:
Oprocentowanie: 2,090%
Roczna stopa oprocentowania: 2,13%
Okres oprocentowania na 15 lat
Tylko 2% kapitału jest spłacane na początek, kapitał można zmienić raz w roku (od 2 do 4%)
Miesięczna rata: 1462,18 (bez KfW, tylko bank)
Możliwość dodatkowej spłaty do 20 000€ rocznie

Jeśli potrzebne są dodatkowe informacje, proszę o zapytanie.

Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za waszą ocenę!

Pozdrawiam,
Thomas

Napisany przez NaTwoim13
Cześć Jayrock,

w którym mieście/regionie (ze względu na uwzględnienie regionalnych banków) ma zostać kupiony [url]Dom[/url]?

Napisany przez jayrock
Cześć noelmaxim, w Hamburgu, Hausbruch. Pozdrowienia

Napisany przez NaTwoim13
Warunki dotyczące udziału nie-KfW powinny bardziej iść w następującym kierunku, z tego względu 2,03% jest bardzo złe: