Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Aktualizacje i rozszerzenia w środowisku forum.

Re: Nowy tutaj na forum.

Napisany przez Driss
Hej ludzie, chciałem się przedstawić. Mam 22 lata i pracuję jako Key Account Manager w firmie finansowej HMP brokers w Düsseldorfie. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące finansów, śmiało je zadawajcie, a postaram się wam pomóc. Jeśli chcecie porozmawiać osobiście ze mną na temat inwestycji i majątku, możecie się ze mną skontaktować w tygodniu pod numerem 021156157200, a w weekendy pod numerem 015735636100. Jak już wspomniałem, traktuję każdą rozmowę z prawdziwymi intencjami poważnie, więc śmiało piszcie (drisstrades@gmx.de) lub dzwońcie.

Re: Nowy tutaj na forum.

Napisany przez xxrolandxx