Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Obsługa klienta / bankowość internetowa / bankomaty.

Re: Wyszukiwanie placówek jako początkujący w finansach.

Napisany przez Bitzi
Cześć,

chciałbym najpierw powiedzieć, że jestem nowy na forum.

O mnie:
Mam 25 lat, nadal studiuję i zrozumiałem, że finanse trzeba zrobić samemu.
Przyjąłem model konta od Bodo-Schäfer i teraz mam [url]konto[/url] oszczędnościowe, na które co miesiąc przekazywane jest 25% mojego dochodu.

Teoretycznie już zgłębiłem trochę wiedzy na temat ETF-ów i inwestycji, przeczytałem kilka książek, śledzę wiele blogów, słuchałem niezliczonych podcastów i OBEJRZAŁEM TYSIĄCE filmów na ten temat (zabawa )

Teraz chcę być nieco bardziej konkretan. Mam [url]konto[/url] oszczędnościowe, na którym chciałbym trzymać moje finansowe zabezpieczenie i teraz chcę otworzyć [url]konto[/url] maklerskie. Pierwsze pytanie, które mi się nasuwa... Czy mogę to zrobić bezpośrednio z mojego konta oszczędnościowego ([url]konto[/url] w Raiffeisenbank) czy jest to zbyt niesolidne, nieprzejrzyste i po prostu niemożliwe?
Czy możecie podzielić się z mną kilkoma wskazówkami dotyczącymi umiejętności i kosztów, które byłyby mi potrzebne, oraz opowiedzieć mi o Waszych doświadczeniach?

Mam również wizję, że [url]konto[/url] maklerskie powinno zawierać automatyczne reinwestowanie zysków z dywidendy ETF, tak aby można było je bezpośrednio reinwestować.

Przepraszam z góry, jeśli moje pisanie było zbyt niewyraźne.
Cieszę się z KAŻDEJ odpowiedzi i zdecydowanie patrzę w przyszłość finansową!

Pozdrowienia
Johannes

Napisany przez Dante
Więc opisuję Ci swoją sytuację, a ty możesz sobie wyrobić opinię, czy to coś dla Ciebie czy nie.

Moje zwykłe [url]konto[/url] wynagrodzeń mam w Sparkasse.

Gdy szukałem brokera, trafiłem do DKB. Aby skorzystać z brokera tam, trzeba otworzyć [url]konto[/url] osobiste i automatycznie otrzymuje się do niego kartę kredytową.