- pt lis 01, 2019 4:59 pm
Cześć,
chciałbym najpierw powiedzieć, że jestem nowy na forum.
O mnie:
Mam 25 lat, nadal studiuję i zrozumiałem, że finanse trzeba zrobić samemu.
Przyjąłem model konta od Bodo-Schäfer i teraz mam[url]konto[/url] oszczędnościowe, na które co miesiąc przekazywane jest 25% mojego dochodu.
Teoretycznie już zgłębiłem trochę wiedzy na temat ETF-ów i inwestycji, przeczytałem kilka książek, śledzę wiele blogów, słuchałem niezliczonych podcastów i OBEJRZAŁEM TYSIĄCE filmów na ten temat (zabawa )
Teraz chcę być nieco bardziej konkretan. Mam[url]konto[/url] oszczędnościowe, na którym chciałbym trzymać moje finansowe zabezpieczenie i teraz chcę otworzyć [url]konto[/url] maklerskie. Pierwsze pytanie, które mi się nasuwa... Czy mogę to zrobić bezpośrednio z mojego konta oszczędnościowego ([url]konto[/url] w Raiffeisenbank) czy jest to zbyt niesolidne, nieprzejrzyste i po prostu niemożliwe?
Czy możecie podzielić się z mną kilkoma wskazówkami dotyczącymi umiejętności i kosztów, które byłyby mi potrzebne, oraz opowiedzieć mi o Waszych doświadczeniach?
Mam również wizję, że[url]konto[/url] maklerskie powinno zawierać automatyczne reinwestowanie zysków z dywidendy ETF, tak aby można było je bezpośrednio reinwestować.
Przepraszam z góry, jeśli moje pisanie było zbyt niewyraźne.
Cieszę się z KAŻDEJ odpowiedzi i zdecydowanie patrzę w przyszłość finansową!
Pozdrowienia
Johannes
chciałbym najpierw powiedzieć, że jestem nowy na forum.
O mnie:
Mam 25 lat, nadal studiuję i zrozumiałem, że finanse trzeba zrobić samemu.
Przyjąłem model konta od Bodo-Schäfer i teraz mam
Teoretycznie już zgłębiłem trochę wiedzy na temat ETF-ów i inwestycji, przeczytałem kilka książek, śledzę wiele blogów, słuchałem niezliczonych podcastów i OBEJRZAŁEM TYSIĄCE filmów na ten temat (zabawa )
Teraz chcę być nieco bardziej konkretan. Mam