Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Szukam kredytu - chętnie wsparcie

Napisany przez julieas
Szanowni użytkownicy forum,

ponieważ mam negatywny wpis w Schufa do połowy 2022 roku - moja wina - szukam prywatnego kredytu.

Jestem zatrudniony na czas nieokreślony od 01.01.2020 r., równocześnie studiuję na dyplomowanego ekonomistę i zostałem zwolniony przed czasem z okresu próbnego.

Moja pensja netto wynosi nieco ponad 1750 € - mieszkam bezpłatnie w mieszkaniu w jednorodzinnym domu moich rodziców.

Jedyne zadłużenie kredytowe wynosi około 2000 € u Sigma.

Czy możecie mi doradzić, gdzie można złożyć wniosek o kredyt lub do kogo można się zwrócić?

Kwota od 3000 do 5000 byłaby dla mnie interesująca, wtedy mógłbym pozbyć się kosztów studiów ekonomicznych jednym machnięciem.

Bardzo bym się ucieszył z odpowiedzi.

Napisany przez Marc2512
julieas pisze:
Szanowni Użytkownicy Forum,

ponieważ do połowy 2022 roku mam negatywny wpis w Schufa - sam sobie winien - poszukuję prywatnego kredytu.

Jestem zatrudniony na czas nieokreślony od 01.01.2020 roku, równocześnie zdobywam tytuł mistrza zawodu, i zostałem zwolniony z okresu próbnego przedwcześnie.

Moje wynagrodzenie netto wynosi trochę ponad 1750€ - mieszkam za darmo w mieszkaniu w domu moich rodziców.

Jako jedyna pozostała mi spłata kredytu w wysokości około 2000€ w firmie Sigma.

Czy możecie mi poradzić, gdzie można złożyć wniosek o kredyt, lub do kogo można się zwrócić? Spróbowałbym u rodziców, jeśli mogliby zrezygnować z czynszu, powinni (powinni) mieć również pieniądze, prawda?

Kwota 3000-5000 byłaby dla mnie interesująca, wtedy mogłbym również pozbyć się kosztów tytułu mistrza zawodu w jednym zamachu. Czy można ubiegać się o Bafög dla mistrzów (bez pożyczki)?

Bardzo bym się ucieszył z odpowiedzi.

12345678910