Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Pierwsza duża pożyczka - pytania początkujących.

Napisany przez Bolzplatzlegend
Cześć drodzy eksperci,

moja żona i ja chcielibyśmy kupić łódź.

Ogólnie zastanawiam się, czy kwota kredytu w wysokości 10 000 euro jest realistyczna i które banki polecacie w tej kwestii. Obydwoje mamy wynik w Schufa Score (Basis) wynoszący 98,31 i 99,31.

Czy lepiej jest ubiegać się o kredyt wspólnie czy też każdy z osobna? Czy podając powód ubiegania się o kredyt jest lepszy niż pozostawienie go do dowolnego wykorzystania. Naprawdę nie mam doświadczenia w tej kwestii.
Obydwoje nie mamy żadnych innych kredytów poza kartą kredytową z obciążeniem około 1k. Jednakże, zgodnie z obecnym stanem, saldo to wynosi 0% z 15% spłaty i ewentualną dodatkową spłatą.

Idealnie byłoby, gdyby to już było załatwione. Niestety mój dowód osobisty jest ważny od kilku miesięcy, a z uwagi na ograniczenia związane z koronawirusem nie było jeszcze możliwe uzyskanie terminu na nowy dowód.

Bardzo Wam dziękuję za Waszą pomoc.

Napisany przez kub0185
Psd West prywatny kredyt.
Skatbank

Napisany przez hanes
Łodzie podwodne są bardzo drogie, 10 000 nie wystarczy.

Skąd wzięłaś się na okręty podwodne? Jeśli to ma być żart, to zdecydowanie nie mamy tego samego poczucia humoru.

Napisany przez volltilger