Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Poszukiwanie kredytu prywatnego

Napisany przez Doneiel
Cześć wszystkim, Przejrzałem trochę tę stronę i mam nadzieję na wsparcie. W ciągu ostatnich lat, poprzez wiele pożyczek i niespłacone rachunki, narobiłem sobie tak dużych zobowiązań, że banki nie chcą mi udzielić kredytu konsolidacyjnego. Jednakże stoję przed dużą dziurą finansową i potrzebuję kogoś, kto pomoże mi się wydostać. O mnie: 27 lat Pracuję w służbie publicznej od 5 lat, na stałe zatrudniony Dochód netto: 2.600€ Łączne zadłużenie: 25.000€ Aktualne raty kredytowe: 1.300€ Dlatego szukam kogoś, kto udzieli mi pożyczki na spłatę moich niespłaconych rachunków i kredytów. Proszę pisać do mnie prywatne wiadomości, wtedy chętnie opowiem więcej o sobie. Z poważaniem, Daniel T.

Napisany przez Dante
Tak jak brzmi Twój przypadek, to chyba jest coś dla Ciebie.
https://www.amazon.de/die-Schulden-Z...die+sch&sr=8-1

Napisany przez Sephir0th
Czego dokładnie oczekujesz po kolejnym kredycie? To finansowe uzupełnienie nie będzie w stanie zasypać dziury, a długi się przez to nie zmniejszą. Bardziej prawdopodobnie droga prowadzi poprzez rozmowy z dotychczasowymi wierzycielami w sprawie dostosowania rat.

Napisany przez Doneiel
Sephir0th pisze: Czego dokładnie oczekujesz od kolejnego kredytu? To finansowe dno nie zostanie w ten sposób zasłonięte, długi nie zmniejszą się. Droga prowadzi raczej przez rozmowy z dotychczasowymi wierzycielami w sprawie dostosowania rat.

Dziękuję najpierw za twoją wiadomość.
Główną przyczyną mojej trudnej sytuacji jest obecnie nakaz zapłaty (zakończona linia kredytowa). Rozmowy z bankiem wykazały, że żądają oni miesięcznej raty w wysokości 880 euro. Nie jestem w stanie spełnić tego życzenia, na moje pytania o mniejszą ratę odpowiedziano mi, że nie zostanie zaakceptowana.