Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: ubezpieczenie ubezpieczenia zawodowego i ubezpieczenia wypadkowego obejmujące rentę wypadkową

Napisany przez Manuel96
Cześć wszystkim,

Obecnie jestem studentem i planuję rozpoczęcie pracy zawodowej od połowy czerwca. Obecnie interesuję się tematami związanymi z ubezpieczeniami i prywatnym funduszem emerytalnym.

doradca ubezpieczeniowy mojej rodziny zalecił mi zakupienie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (BU) oraz dodatkowo ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków z miesięczną rentą.
Czy jest sens zawierania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków z rentą, jeśli mam już ubezpieczenie BU? W przypadku wypadku, który ogranicza moją zdolność do pracy, w normalnych okolicznościach powinno działać ubezpieczenie BU.

Dziękuję z góry.

Re: ubezpieczenie ubezpieczenia zawodowego i ubezpieczenia wypadkowego obejmujące rentę wypadkową

Napisany przez Marc2512
No cóż, teoretycznie jest możliwe nadal wykonywanie obecnego stanowiska pracy nawet po poważnym wypadku (wózek inwalidzki), co oznacza, że nie jest się niezdolnym do pracy. Niemniej jednak nadal ponosi się koszty związane z wypadkiem (przebudowy itp.). Jedno nie wyklucza drugiego. W ramach ubezpieczeń od ryzyka wszystko powinno być zachowane w umiarze. Życie niesie ze sobą pewne ryzyko. Więc nie ubezpieczaj się za bardzo...

Napisany przez 2titan1981
To jest również kwestia koncepcji i indywidualnych warunków ramowych.

Zazwyczaj ubezpieczenie rentowe płaci do ustalonej ugodą wieku emerytalnego, obecnie 67 lat.

Rentę spowodowaną wypadkiem wypłaca się dożywotnio.