Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Szukam pożyczki od osoby prywatnej.

Napisany przez Silvagirl
Cześć drodzy użytkownicy, Szukam prywatnego pożyczkodawcy, który mógłby mi pożyczyć 1000€ na krótką metę. Chciałbym spłacić pieniądze w 4 ratach (plus oczywiście odsetki). Niedawno przeprowadziłem się, co niestety było dosyć kosztowne, a do tego mój laptop uległ awarii. Pracuję na pełen etat i dodatkowo studiuję, więc potrzebuję laptopa. Dotychczas sprawdzałem oferty na standardowych platformach takich jak Vexcash, Cashper czy Auxmoney, ale odsetki i opłaty są dość wysokie. Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Napisany przez ZehWeh
Nie znajdziesz tutaj kredytodawców, a jeśli tak, to albo oszuści, albo wyłudzacze. Zapytaj przyjaciół/rodzinę lub poproś swojego pracodawcę o zaliczkę. Przy pełnym zatrudnieniu finansowanie bezpośrednio przez sprzedawcę powinno być także możliwe. Właśnie duże sklepy oferują nawet finansowanie w wysokości 0%.

Napisany przez Silvagirl
No dobrze, szkoda, miałem nadzieję, że ktoś tutaj nie będzie odczuwał aż tak bardzo tych 1000 euro. Nie chcę prosić moich rodziców, ponieważ już zainwestowali sporo pieniędzy w nowe mieszkanie i teraz już czuję się winny.

A tak naprawdę nie chciałem tego finansować, ponieważ, podobnie jak w przypadku zwykłych kredytów ratalnych, zawsze trwają co najmniej rok i nie chcę gromadzić długów na tak długi okres. Nawet jeśli raty są małe, to i tak są obecne. Ale mimo wszystko dziękuję za radę, będę musiał więc jednak skorzystać z finansowania.

Napisany przez 2titan1981
titan1981 pisze:
Cześć,