Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Podpisana umowa oszczędnościowa - Źle??

Napisany przez michaa

Jestem jeszcze studentem dualnym i zaciągnąłem około rok temu umowę oszczędnościowo-kredytową - przynajmniej coś w tym stylu? Oto fakty:
Budżet oszczędnościowy: 10 000 €
Stopa oprocentowania depozytu: 0,05%
Stała stopa oprocentowania kredytu: 2,85%
Opłata za zawarcie umowy: 160 €
Wysokość oszczędności: 50 € Mam się niestety nie zajmował tym porządnie i dopiero teraz zdecydowanie bardziej się tym zainteresowałem. Zauważam, że niewielu faktycznie widzi sens w umowie oszczędnościowo-kredytowej... Czy to, co mam, ma jakikolwiek sens? Czy tylko głupota? Czy powinienem ją wypowiedzieć? Czy może pozostać bez wpłat i odebrać dane na temat ubezpieczenia na życie... Czy może ktoś mógłby mi w skrócie wyjaśnić, co dokładnie mam? Dziękuję! Lepiej późno niż wcale

Napisany przez NaTwoim13
W zasadzie oszczędzanie na cele budowlane może być sensowne, na przykład do lokowania środków z zysków kapitałowych, otrzymania premii mieszkaniowej, budowy kapitału na zakup nieruchomości (tutaj można np. kupić za każdy oszczędzony euro dwa taniej, np. po 2,35% i zwiększyć dźwignię kapitałową) lub jako oszczędności na nagłe wydatki domowe, jeśli jest się właścicielem. Oszczędzanie na cele budowlane może być jednym z elementów tworzenia kapitału, można go dodać do swojego portfela inwestycyjnego!! .......ale nie na ich ofertę od Badenii. Pewnie masz kolegę ze szkoły, który obecnie pracuje w DVAG, co?

Napisany przez michaa
faktycznie jeszcze głupsze... moja siostra jest w DVAG, co sprawia, że jest trudno z relacjami rodzeństwa i zrozumieniem, że wszystko nie jest tak idealne.