Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Dyskusje na tematy związane z pracą i zawodem.

Re: Opinia na temat lepszego pracodawcy/oferty pracy po długotrwałym zatrudnieniu w firmie?

Napisany przez psporting
Cześć,

pracuję jako kierownik projektu w firmie od 9 lat i 2 miesięcy.
Otrzymałem inną identyczną ofertę pracy z nieznacznie lepszym wynagrodzeniem, a ponieważ jest to spółka zależna renomowanego producenta, myślę, że jest to również lepszy pracodawca.
Jednak mam trudności z podjęciem decyzji o po prostu zwolnieniu się, ponieważ myślę, że jeśli teraz zacznę gdzieś indziej, zaczynam znowu od zera.
Rozpoczęcie od zera oznacza dla mnie zarówno bezpieczeństwo, jak i staż pracy.
Staż pracy jest moim zdaniem wartościowy z punktu widzenia odszkodowania (w przypadku domniemanej zwolnienia przez pracodawcę)
Do tego dochodzi fakt, że mógłbym znaleźć się w okresie próbnym, w którym w nowej firmie mogę zostać szybko zwolniony z powodu sytuacji projektowej i nawet wyjść z pustymi rękami.

Co myślicie na ten temat?
Oczywiście, wiadomo, że należy to rozważyć indywidualnie i zgodnie z intuicją. Jednakże właśnie to powoduje moje trudności z po prostu zwolnieniem się i zrezygnowaniem z długotrwałego stażu pracy ze wszystkimi korzyściami. Z drugiej strony, nie jestem teraz już tak szczęśliwy w obecnej firmie, a nowa oferta prawdopodobnie otworzyłaby lepsze szanse na przyszłość.

Dziękuję za Wasze zdanie & Pozdrowienia

Re: Opinia na temat lepszego pracodawcy/oferty pracy po długotrwałym zatrudnieniu w firmie?

Napisany przez 2tneub