Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Aktualizacje i rozszerzenia w środowisku forum.

Re: kredyt prywatny

Napisany przez Serafino
Cześć Wszystkim.

Mam na imię Kevin-David Serafino Fratini, mam 44 lata, jestem żonaty i mam 4 dzieci (3 dorosłych i 6-letnią córkę).

Pracuję jako pracownik w branży budowlanej, mam dodatkową pracę na 520€ i moja żona również ma pracę na 520€.

Niestety jej samochód się zepsuł i pilnie potrzebujemy pożyczki w wysokości 2000€, żeby mogła dostać nowy i dojechać do pracy.

Niestety miałem prywatną upadłość (od roku już z niej wybrany), ale nadal figuruję w rejestrze dłużników, co uniemożliwia mi uzyskanie kredytu w banku lub instytucie kredytowym.

Kto może mi powiedzieć, gdzie mogę zwrócić się o tę pożyczkę od prywatnych inwestorów?

Pozdrowienia Kevin

Re: kredyt prywatny

Napisany przez 2titan1981
titan1981 pisze:
1. Ustalenie rat płatniczych z wierzycielem
2. Wykorzystanie oszczędności
3. Skorzystanie z debetu
4. Poproszenie banku o kredyt
5. Zapytanie krewnych
6. Zapytanie przyjaciół
7. Zastawienie przedmiotów wartościowych w lombardzie, które komornik nie może zająć
8. Podjęcie dodatkowej pracy za 450 lub 520 euro
9. Skorzystanie z poradnictwa dla dłużników

Nic się nie zmieniło.

Nie udzieliłeś odpowiedzi na pytanie, dlaczego te punkty nie zadziałały. Co u ciebie jest inne, że te rady ci nie pomagają? W 99,99% przypadków te wskazówki prowadzą do rozwiązania problemu.

Szkoda, że nie byłeś w stanie przeczytać wszystkich tematów dotyczących tego, czego pragniesz. To nie robi dobrego wrażenia. Chcesz czegoś, nie lubisz być wrzucany do jednego worka. A jednak nic nie mówisz na ten temat...

Odpowiedz na pytania, dlaczego te wskazówki ci nie pomogły. Wtedy byłbyś unikatem.

Tylko w ten sposób, nie inaczej

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]

Uważasz więc, że podczas studiów dualnych zarobisz[…]

Do limitu ryczałtu nie płacisz żadnych podatków. J[…]

Dziękuję bardzo!