Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Porównanie kredytów

Napisany przez Dongra
Cześć, jestem laikiem jeśli chodzi o kredyty.

Mam tutaj do wyboru dwie oferty i chciałbym poznać Wasze zdanie, która z tych dwóch pożyczek jest najbardziej korzystna.

Advanzia:
Zobacz załącznik

Tutaj chciałbym zaznaczyć, że chodzi o kartę MasterCard, którą wystąpiłem o kilka lat temu i mogę otrzymać kredyt w wysokości maksymalnie 6000€.

Smava/SWK Bank:
Zobacz załącznik

Dziękuję!

Napisany przez IsNichWahr
Jeśli twoimi opcjami są albo zaledwie 16% stopa procentowa, albo wykorzystanie karty kredytowej z prawie 23% stopą procentową jako „kredyt ratalny”, wtedy odpowiedzią jest: udaj się do doradcy ds. zadłużenia.

Napisany przez Dongra
Nie poczułem się mądrze po twojej odpowiedzi. Co sprawia, że kredyty są takie złe? Na co powinienem zwrócić uwagę? Który z nich jest bardziej opłacalny? Dziękuję

Napisany przez ZehWeh
Około 10000€ kredytu, a musisz zwrócić 16000€, to dość kiepsko!

A w przypadku karty MasterCard zależy to od tego, ile wykorzystasz przyznanego limitu kredytowego, ale tutaj płacisz 23% odsetek, co jest jeszcze gorsze.

Nic z tego nie jest tanie, być może tańszy jest kredyt SWK, ale najlepszym rozwiązaniem byłoby unikanie zadłużenia w ogóle.

Napisany przez 2titan1981
Korzystanie z gotówki jest tańsze w tym przypadku. W przeciwnym razie użyj oszczędności.

Napisany przez bruno68
OHHH Dongra,

Grecja płaciła 25% odsetek za ostatnie bankructwo! A ty chcesz dobrowolnie zapłacić 23%? W ten sposób sam spełniasz 90% dla pełnego własnego bankructwa!

Moje pytanie: Jak wysoki jest kapitał własny miesięcznie?,

Następnie można rozważyć, czy możliwy jest kredyt w wysokości 10 000 € z oprocentowaniem 5% w skali roku. Oszczędza to rocznie 1 800 € odsetek.

bruno68

Napisany przez Dongra