Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jakie ubezpieczenie samochodowe wybrać? Opinie, wskazówki, triki i rekomendacje.

Re: Czy spadające składki w ubezpieczeniu samochodu zawsze są takie same?

Napisany przez ADMCI4
Cześć! Mam 47 lat i jeżdżę samochodem od 25 lat. Od około 15 lat mam tę samą polisę ubezpieczeniową. Ponieważ zawsze jeździłem bez wypadków, teraz mam obniżoną składkę o 40%. Chciałbym dowiedzieć się, czy ten poziom obniżki obowiązuje we wszystkich firmach ubezpieczeniowych, czy istnieją takie, gdzie składka może być jeszcze niższa. Jeśli tak, chciałbym wiedzieć, o jaką firmę chodzi, bo wówczas chciałbym zmienić ubezpieczyciela. Miłego dnia, Kalle

Napisany przez PI112
Cześć Kalle, ważne jest, aby wiedzieć z góry, jaką masz klasę OC. Bo tu leży pies pogrzebany. Twój post brzmi dla mnie tak, jakbyś jeździł bezwypadkowo od 25 lat, ale dopiero od 15 lat jesteś właścicielem pojazdu, który jest ubezpieczony na Ciebie. Prawda? Pozdrowienia, Chris

Napisany przez wolfgang
Kalle pisze: Dzień dobry! Mam 47 lat i jeżdżę samochodem od 25 lat. Od około 15 lat jestem w tej samej firmie ubezpieczeniowej. Ponieważ zawsze jeździłem bez wypadków, obecnie mam obowiązek ubezpieczenia na poziomie 40%. Bardzo chciałbym wiedzieć, czy ta stawka jest taka sama we wszystkich firmach ubezpieczeniowych, czy może istnieją ubezpieczenia, w których składka może być jeszcze niższa. Jeśli tak, chciałbym się dowiedzieć, o jakie ubezpieczenie chodzi, ponieważ chętnie bym się przeniósł. Miłego dnia, Kalle
Witaj Kalle, Chris ma rację. Należy porównywać jedynie klasy bezszkodowości. Ponieważ klasy bezszkodowości są identyczne w każdym ubezpieczeniu samochodowym, ale nie procenty. To, ile % składki odpowiada której klasie bezszkodowości, określa odpowiednie ubezpieczenie samochodowe. Dlatego porównuje się wiele ubezpieczeń samochodowych najlepiej tylko przez klasę bezszkodowości, nie przez procenty. Pozdrowienia, Wolfgang