Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: 5 euro dziennie

Napisany przez Njota
Cześć wszystkim,

Szukam portalu, w którym codziennie mogę wpłacić 5€ na moje konto depozytowe.

Wiem, że można to zrobić inaczej, ale chciałbym robić to codziennie jako wieczorne rytuał. Do emerytury zostało mi jeszcze dobre 35 lat, więc w stabilnej, mało ryzykownej inwestycji powinienem uzbierać trochę pieniędzy z tą stawką oszczędzania.

Który broker oferuje to? I który jest polecany? Nie mam w ogóle doświadczenia i obecnie nawet nie mam konta oszczędnościowego, ale chciałbym zacząć dorabiać do emerytury.

Dziękuję za sugestie.

Pozdrowienia

Napisany przez Njota
W przypadku scalable trzeba otworzyć konto w banku Baader. Martwi mnie tylko, czy wpłynie to na moją ocenę w Schufa. Czy może to spowodować obniżenie oceny? Czy istnieją depozyty, które nie wymagają otwierania nowego konta?

Napisany przez ZehWeh
Otwarcie konta depozytowego nie ma negatywnego wpływu na Twój wynik w Schufa, dlaczego miałoby? Można inwestować tylko pieniądze, które się posiada. To konto nie jest kontem bieżącym, lecz kontem rozliczeniowym. To zawsze jest wymagane przy otwarciu konta depozytowego.

Posiadam 4 konta depozytowe w 4 różnych bankach i wynik w Schufa wynoszący 99,2%. Żadne z otwarć nie miało żadnego wpływu na moje notowania w Schufa. Nawet nie pojawiły się tam.

Co do pytania dotyczącego 5€: masz pełną swobodę decyzji, czy chcesz przekazywać codziennie 5€, czy też miesięcznie 90€ na konto rozliczeniowe. Bezpośredni depozyt przy użyciu bankomatu nie jest możliwy, jeśli to było Twoje pytanie, ponieważ jest to konto rozliczeniowe, a nie bieżące. Podobnie w drugą stronę, wypłata jest możliwa tylko z konta rozliczeniowego na konto referencyjne, zazwyczaj bieżące.