Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące ustawowego i prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz reformy systemu opieki zdrowotnej.
Cześć, niedawno dzwonił do mnie agent ubezpieczeniowy, aby omówić mój ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, które zawarłem w 2005 roku.
Wtedy zacząłem naukę zawodu, a obecnie pracuję jako urzędnik biurowy.
Trzy lata temu zawarłem również ubezpieczenie od inwalidztwa.

Agent ubezpieczeniowy chciał mi zaoferować nowe komfortowe ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Allianz z lepszymi świadczeniami.
Zamiast 20,96 m€ z dotychczasowym, miałoby to być 22,88€ z nowym. Dodatkowo była jeszcze oferta ubezpieczenia dziennego (KHT02) za 2,36€.

Teraz nie jestem pewny, czy obecnie nie ma tańszych ofert, czy też być może jestem wystarczająco zabezpieczony dzięki ubezpieczeniu od inwalidztwa i nie potrzebuję prywatnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków?

Jak Wy to robicie i czy ubezpieczenie byłoby w ogóle konieczne, jeśli mam już ubezpieczenie od inwalidztwa?
Dzięki

oto oferta:
ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków:

Ø Z naszą obecną taryfą korzystasz już z odszkodowania od 1% inwalidztwa oraz pełnego pięciokrotnego odszkodowania od 50% inwalidztwa, co daje kwotę 300.000€.

Ø Świadczenia rehabilitacyjne, które nie były objęte twoją dotychczasową umową, są teraz ubezpieczone do kwoty 10.000€ dzięki modułowi Wiederfit.

Ø Suma ubezpieczenia na koszty kosmetyczne i ratunkowe została podniesiona z 10.000€ do hojnych 100.000€.

Ø Nasza nowa taryfa obejmuje obrażenia spowodowane przez własne ruchy oraz wypadki z powodu zaburzeń świadomości, które nie są objęte twoją obecną umową.

Ø Dodatkowo otrzymasz osobistego doradcę ds. wypadków, który nie był objęty twoją dotychczasową umową.