Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Poszukuję kredytu prywatnego!

Napisany przez Fabian1337
Cześć wszystkim,

Pracuję jako ogrodnik i mam stałe zatrudnienie. Zarabiam między 2000 a 2200€ netto. Niestety, mam wpis w rejestrze dłużników (Schufa) i nie mogę już otrzymać kredytów. Mam 34 lata i oczywiście mam wszystkie dokumenty potwierdzające dochody. Szukam pożyczki w wysokości 1500€, którą mogę spłacać co miesiąc kwotą 100€. Bardzo będę wdzięczny za pomoc.

Napisany przez 2titan1981
Jeśli potrzeba jest tak wielka, dlaczego nie odpowiadasz na pytania? Gdy jest się w potrzebie, robi się wszystko, aby ją zaspokoić. Tutaj jednak tak nie wygląda...

Chcesz pożyczyć sumę x na y miesięcy. W zamian za tę sumę z chcesz zapłacić odszkodowanie. Poniższe 11 punktów jest odpowiedziane osobno. Mogę również dostarczyć następujące dodatkowe zabezpieczenia o wartości mającej szybką zbywalność

1. Umówienie się z wierzycielem na raty
2. Wykorzystanie oszczędności
3. Wykorzystanie debetu
4. Poproszenie banku o kredyt
5. Poproszenie krewnych
6. Poproszenie przyjaciół
7. Poproszenie pracodawcy o zaliczkę
8. Zastawienie przedmiotów o wartości w lombardzie, których komornik nie może zająć
9. Podjęcie dodatkowej pracy za 450, wkrótce 520 euro
10. Maksymalizacja dochodów (np. oddawanie krwi, ogłoszenia drobne itp.)
11. Skorzystanie z poradnictwa finansowego

Nie ma innego sposobu, a każda próba rozpoczęcia nowego tematu bez wcześniejszego odpowiedzenia na te pytania pokazuje, że osoba nie jest chętna do udzielania właściwych informacji i w żadnym wypadku nie dostanie kredytu. kredyt otrzymuje się tylko na podstawie zabezpieczeń, które pożyczkodawca może łatwo zbyć. Weksle, umowy, dowody tożsamości, poręcze itp. nie są uważane za zabezpieczenia łatwo zbywalne.