Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące ustawowego i prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz reformy systemu opieki zdrowotnej.

Re: Rodzaj dochodu do ustalenia składki ubezpieczenia zdrowotnego

Napisany przez ADMCI4
Chciałbym wiedzieć, jak na to patrzycie. Jestem (43) nauczycielem i mam prywatne ubezpieczenie. Rok temu odziedziczyłem od moich rodziców małe mieszkanie, które wynajmuję. Przychody z najmu są niskie. Czy powinny być one wliczane do mojego wynagrodzenia nauczycielskiego przy ustalaniu wysokości składki na ubezpieczenie zdrowotne? Jestem innego zdania, ponieważ nie jest to w rzeczywistości dochód z pracy. Czy ktoś miał podobne doświadczenie i mógłby udzielić mi porady? Z poważaniem, Hilbert

Napisany przez Mike Spezi
Hilbert pisze: Chciałbym dowiedzieć się, jak wy na to patrzycie. Jestem nauczycielem (43 lata) i mam prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Rok temu odziedziczyłem od moich rodziców małe mieszkanie, które wynajmuję. Przychody z najmu są niskie. Czy powinny one być wliczane do mojej pensji nauczycielskiej przy obliczaniu składki na ubezpieczenie zdrowotne? Mam inne zdanie, ponieważ nie jest to naprawdę dochód z działalności zawodowej. Ktoś miał może podobne doświadczenie i mógłby udzielić mi pomocnego wskazówki? Pozdrowienia, Hilbert