Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: Bezpłatne konto dla freelancerów

Napisany przez ADMCI4
Do tej pory pracuję jako pracownik w małym przedsiębiorstwie. Jednak w maju szef firmy przejdzie na emeryturę, a ja planuję przejęcie tego przedsiębiorstwa. Rozmowy dotyczące finansowania zostały już przeprowadzone i wszystko jest jasne. Jednak bank, który finansuje moją działalność, oferuje tylko konta firmowe z dość wysokimi opłatami za prowadzenie konta. Chciałbym dowiedzieć się, czy istnieją darmowe konta firmowe dla osób prowadzących małe przedsiębiorstwa. Chcę uniknąć konta internetowego, ponieważ będę często musiał korzystać z możliwości spotkania z klientami w firmie. Będę wdzięczny za dodatkowe wskazówki oszczędnościowe dla osób prowadzących działalność gospodarczą! Dziękuję, Szef

Napisany przez 2Escorpio
W przypadku przedsiębiorców nie jest faktycznie robiona różnica między małymi, średnimi a dużymi firmami... Jednak prawdopodobieństwo, że duże przedsiębiorstwo ma lepsze warunki jest znacznie wyższe niż w przypadku małych firm. Konta firmowe są drogie... zazwyczaj płaci się opłatę oraz kilka centów za każdą transakcję. Nie ma nic za darmo. Ale szczerze mówiąc... jeśli opłaty za prowadzenie konta sprawiają problemy, powinieneś zastanowić się, czy samozatrudnienie faktycznie jest dla Ciebie odpowiednie. Ps.: Koszty te są odliczalne podczas rozliczania z urzędem skarbowym

Napisany przez Doso
Bank Skat oferuje darmowe konta firmowe.

Napisany przez Finanzmaus
Tak, też słyszałem o Skatbanku. Podobno jest całkiem niezła.

Napisany przez 2Escorpio
Doso pisze: Skatbank oferuje darmowe konta firmowe.
znowu się czegoś nauczyłem

Napisany przez yamahama