Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Który bank jest odpowiedni dla mnie?

Napisany przez andre-p
Hej, Obecnie szukam nowego banku. Straciłem już orientację i po prostu nie potrafię się zdecydować. Czego chcę? Darmowe konto oszczędnościowe + rachunek bieżący. Dostępność bankomatów w pobliżu: darmowe wypłaty gotówki minimum 3 razy w miesiącu. Jeśli możliwe, darmowa karta kredytowa, również w drugim/trzecim roku. Natknąłem się między innymi na Netbank, która oferuje dobre oprocentowanie na koncie oszczędnościowym + kartę kredytową za darmo w pierwszym roku (w tym 4 wypłaty gotówki miesięcznie bez prowizji w każdym banku). W drugim roku musiałbym zapłacić 20€ za kartę kredytową, ponieważ jestem jeszcze uczniem praktykującym i prawie nie dokonuję transakcji (chcę i tak trochę zaoszczędzić). Dlatego korzystałbym z niej tylko w pierwszym roku. Czy ktoś ma lepszą propozycję? Kwestia karty kredytowej nie jest dla mnie tak istotna, byłaby tylko miłym dodatkiem. Najważniejsze, aby spełnione były wymagania dotyczące dostępności i oprocentowania. Byłbym naprawdę wdzięczny za trochę pomocy

Napisany przez PI112
Cześć, Istotne jest w Twojej sprawie, czy regularne wpływy wynagrodzenia przechodzą przez konto czy nie. Osobiście jestem w HVB, brak opłat, wszystkie pozycje księgowe wliczone, dodatkowo dostajesz kartę Mastercard. Jedynym mankamentem jest konieczność wpłacania 25€ miesięcznie na konto oszczędnościowe, ale za to otrzymujesz również odsetki od salda na koncie bieżącym. Pozdrowienia, Chris

Napisany przez andre-p