Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych tematów związanych z finansami.

Re: Ile naprawdę zostaje mi netto z brutto?

Napisany przez kisu
Cześć wszystkim! 01.02 rozpoczynam stałą pracę po studiach. Dotychczas nigdy prawdziwie nie zarabiałem pieniędzy i jestem nowicjuszem w tej kwestii. Dotychczas zawsze uważałem, że w klasie podatkowej 1 płaci się około 48% składek. Teraz korzystałem z wielu kalkulatorów wynagrodzeń w internecie i wszystkie pokazują ten sam wynik, co bardzo mnie zaskoczyło. Przy wynagrodzeniu brutto 3000 euro wszędzie mówią mi, że otrzymam netto 1879,16 euro, co odpowiada ogólnej stawce opodatkowania 37,4%.... Czy to jest poprawne? Jak wspomniałem, jestem w klasie podatkowej 1, nie podlegam obowiązkowi płacenia podatku kościelnego, mam ubezpieczenie zdrowotne zgodne z prawem i nie mam dzieci. Będę wdzięczny za Waszą pomoc!

Napisany przez 2Escorpio
spójrz tutaj Brutto-Netto-Kalkulator: Co zostaje z pensji w 2010 roku - Kalkulator wynagrodzeń - FOCUS Online

Napisany przez ADMCI4
Jak wspomniałem, korzystałem z różnych kalkulatorów wynagrodzeń online. Ten jest jednym z nich. Wszystkie podały ten sam wynik, co mnie zaskoczyło swoją wysokością. Dlatego chciałem się od was dowiedzieć, czy istnieją dodatkowe czynniki, które mogłyby nie zostać uwzględnione w tych kalkulatorach.... Dziękuję

Napisany przez cstahl
Mam około 43% potrąceń, tak jak ty.

Napisany przez phlippi