Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Pośrednik w uzyskaniu finansowania budowlanego czy może „samemu sobie pan”?

Napisany przez ADMCI4
Cześć,

dwa lata temu odziedziczyłem działkę budowlaną po moich rodzicach, na której chciałbym teraz zbudować z moją rodziną. Związane z tym jest oczywiście wiele rzeczy, i martwię się, że coś zrobię źle, ponieważ jestem kompletnym laikiem.

Czy ma sens skorzystanie z pośrednika do finansowania i wszystkiego, co z tym związane? Musiałbym go także zapłacić. W zasadzie wolę zasada zrób to sam, ale są takie duże ryzyka...

Czy ktoś może mi wskazać sposób, jak mogę uzyskać finansowanie budowy możliwie bez ryzyka i niskich kosztów?

Pozdrowienia, Perando

Napisany przez MThiemann
Cześć Perando, ze względu na długoterminowe skutki finansowania nieruchomości gorąco zalecam skorzystanie z pomocy specjalisty. Upewnij się tylko wcześniej, czy pracuje on na zasadzie wynagrodzenia stałego czy prowizji, abyś mógł dokładnie obliczyć koszty. Niemniej jednak, powinieneś skontaktować się przynajmniej z twoim bankiem, aby poprosić o odpowiednią ofertę finansowania. Gdy będziesz mieć kilka ofert, nawet jako laik, będziesz w stanie porównać je ze sobą dość dobrze. Pozdrowienia M. Thiemann

Napisany przez Gerd
Cześć

Nie wiem, jakie masz doświadczenia, ale doradztwo dotyczące finansowania budowy nie kosztuje nic. Ponadto jest zupełnie nierealistyczne, aby amator wybrał właściwą ofertę finansowania spośród kilku dostępnych. Chyba że przeszedł szkolenie bankowych.

Napisany przez NaTwoim13
Drogi Gerd,

Masz rację, ale gdzie jest twój pomysł na to, co powinien zrobić Perando ?????

Napisany przez Gerd
Cześć, masz rację