Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: konto osobiste nie powinno nic kosztować.

Napisany przez ADMCI4
Dobry wieczór wszystkim, jestem studentem i potrzebuję konta osobistego. Kto może udzielić mi informacji na temat kont osobistych? Musi to być konto, które nic nie kosztuje. Bardzo dziękuję. Pozdrowienia, Steffen A.

Napisany przez ProperSoul
Cześć, zazwyczaj dla studentów konto bieżące w Sparkassen nie kosztuje nic. Przynajmniej do ukończenia 27 lat. Jeśli jesteś starszy, istnieją różne możliwości. Na stronie www.finanzprodukte24.com znajdziesz przegląd kilku darmowych kont bieżących pod Najlepsze konto osobiste. Osobiście, gdy skończyłem 27 lat - jestem także studentem - zdecydowałem się na konto DKB Cash. Dla mnie kluczowe było to, że otrzymałem do tego kartę kredytową bez opłaty rocznej, mogę dokonywać bezpłatnych wypłat gotówki z jak największej liczby bankomatów oraz oczywiście prowadzenie konta jest również darmowe. Mam nadzieję, że mogłem pomóc. Pozdrawiam ProperSoul

Napisany przez Doso
DKB jest dobra. Mogę tylko pozytywnie wypowiedzieć się o Ing-Diba.

Napisany przez 2Escorpio
Doso pisze: DKB jest całkiem dobra. Mogę tylko mówić pozytywnie o Ing-Diba.
Kiedyś miałem DKB jakieś 5/6 lat temu... oferta jest bardzo dobra, karta Visa i karta EC bez opłat, niskie oprocentowanie debetu itd. Jednak miało/miało? to duży haczyk... można darmowo wypłacać tylko pieniądze kartą Visa, a obciążenie konta następuje tylko raz w miesiącu... więc w dniu obciążenia następuje duża kwota (wypłaty gotówki i wydatki kartą kredytową) ... czy to się zmieniło?

Napisany przez donita
@Steffen: na co się zdecydowałeś? Pozdrowienia i dzięki Donita

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]

Uważasz więc, że podczas studiów dualnych zarobisz[…]

Do limitu ryczałtu nie płacisz żadnych podatków. J[…]