Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: kredyt samochodowy bez sprawdzania w bazie danych SChufa!

Napisany przez saint243
Cześć, jestem tutaj w poszukiwaniu kredytu samochodowego bez sprawdzania w bazie danych Schufa lub od osoby prywatnej. Potrzebuję pilnej pomocy, ponieważ muszę kupić inny samochód. Szukam w okolicach Frankfurtu nad Menem, Bad Homburg. Jako zabezpieczenie, ta osoba otrzyma ode mnie oczywiście dowód rejestracyjny pojazdu. Jeszcze kilka informacji o mnie. Mam 33 lata, mieszkam nieco na północ od Frankfurtu i pracuję od 1992 roku w tej samej firmie na czas nieokreślony. Będę wdzięczny za odpowiedzi i pomoc. Pozdrowienia, Jens

Napisany przez 2Escorpio
I dlaczego bez BIK?

Napisany przez saint243
Poprzez kilka głupich decyzji, dostałem negatywne wpisy w Schufie i w tej chwili nie mogę uzyskać niczego od mojego banku domowego z powodu tych wpisów. Za dwa miesiące znów coś dostanę. Byłoby mi również wystarczająco, gdyby ktoś mógł mi pożyczyć na dwa miesiące, niestety nie mogę dłużej czekać z zakupem samochodu, ponieważ inaczej nie dotrę do pracy, a to byłoby bardzo złe. Pozdrowienia

Napisany przez saint243
Cześć, sytuacja się trochę zmieniła. Teraz szukam kogoś, kto mógłby pożyczyć mi 14000 euro na około 1 1/2 miesiąca. Mam nowe miejsce pracy od 1.6. i dostanę od mojego starego pracodawcy odprawę na ten dzień. Teraz poszukuję kogoś, kto mógłby mi pożyczyć do tego czasu. Chętnie porozmawiamy o korzystnych odsetkach. Oczywiście jako dowód mogę dostarczyć umowę o rozwiązaniu umowy z pracodawcą i dowód na odprawę. Czy jest tu przypadkiem ktoś z okolic Frankfurtu nad Menem, kto mógłby mi pożyczyć pieniądze? Pozdrowienia, Jens

Napisany przez jennymietz0606
Cześć, mała rodzina szuka pożyczkodawcy na kwotę 3000 euro. Kto może pomóc?? jennygierke@freenet.de