Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Jak zainwestowalibyście 2 miliony?

Napisany przez krauses
Drogi forum finansowe, mam 22 lata i jestem studentem we Frankfurcie. Jestem na 1. semestrze (finanse międzynarodowe), a nasz profesor zapytał nas, gdzie zainwestowalibyśmy 2 miliony euro. Oczywiście każdy ma inne preferencje - jeden chce wysokich oprocentowań przy wyższym ryzyku, inny wolą bezpieczną alternatywę. Sama myślałem, że chciałabym po prostu dobrze żyć mając 2 miliony - czyli przestać chodzić na studia i żyć z odsetek. Dlatego zdecydowałabym się zainwestować pieniądze na rachunku oszczędnościowym, gdzie ryzyko jest stosunkowo niskie. Czy macie może inne pomysły? Dziękuję, Heinz

Napisany przez EuroPaule