Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Czy można ulokować pieniądze w innych krajach?

Napisany przez musti
Ponieważ lubię próbować czegoś nowego, nie chcę już ponownie wybierać klasycznego konta oszczędnościowego i lokować moje pieniądze tutaj w Niemczech w już znanych i mało efektywnych opcjach inwestycyjnych. Chciałbym dowiedzieć się, czy mogę zyskownie zainwestować pieniądze z wolnego konta oszczędnościowego, około 6000 euro, za granicą. Jeśli w ogóle jest to możliwe, czy ktoś tutaj, w tym informacyjnym forum, mógłby mi wyjaśnić, jak to zrobić w najbardziej inteligentny sposób. Czy mam inwestować w firmy czy bezpośrednio w walutę? Co możecie mi polecić, zawsze pod warunkiem, że jestem totalnym laikiem?

Napisany przez 2Bolitho
Nu, nie jestem pewien, jak konkretne są Twoje pomysły. Chodzi mi o to, że jeśli kupujesz akcje np. Nestle lub Apple, inwestujesz swoje pieniądze za granicą. Albo fundusze inwestujące w spółki określonych krajów lub regionów. Albo chcesz założyć konto np. w Anglii i ulokować tam swoje pieniądze w funtach na rachunku oszczędnościowym. To również można zrobić łatwiej, mając niemieckie banki jako partnerów. Możesz także zainwestować część pieniędzy w surowce. Po prostu poczytaj trochę na ten temat. ...lub obligacje innych krajów. Na przykład Grecji lub Irlandii. Tutaj również inwestuje się swoje pieniądze za granicą. ...i ulokować swoje pieniądze w Niemczech w już znane, ale mało efektywne możliwości inwestycyjne. Co dokładnie masz na myśli? Co już wiesz? Co dla Ciebie byłoby efektywne, a jakie są mało efektywne możliwości inwestycyjne w Niemczech i dlaczego są one mało wydajne? Obecnie to tylko ogólnikowe gadanie. Nikt nie będzie w stanie z tego wnioskować, w którą stronę zmierzasz. I dlatego również trudno jest udzielić Ci pomocy.

Napisany przez Sergio