Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jakie ubezpieczenie samochodowe wybrać? Opinie, wskazówki, triki i rekomendacje.

Re: Czy można ubezpieczyć samochód tylko na pół roku?

Napisany przez ADMCI4
Do tej pory nigdy nie miałem samochodu, dlatego też nie znam się na ubezpieczeniach samochodowych. Nie chcemy również jeździć samochodem na stałe, z troski o środowisko. Jednak teraz, kiedy mamy dziecko i zimą jest po prostu praktyczniej i cieplej, chcielibyśmy skorzystać z oferty mojego teścia i przejąć jego samochód na zimę, ponieważ i tak planuje on kupić nowy. W kwietniu chcielibyśmy go jednak najpóźniej znowu wyrejestrować. Czy w ogóle jest to możliwe? Chcielibyśmy przechować samochód u moich teściów i znowu go uruchomić na następną zimę, jeśli to możliwe. Pozdrawiam, JoMi

Napisany przez 2Bolitho
Tak, jest to możliwe. Można nawet zrobić to automatycznie za pomocą tablicy sezonowej. Samochód zostaje zarejestrowany tylko na określony okres w ciągu roku. Motocykliści robią to ze swoimi motocyklami zimowymi, a właściciele kamperów z kamperami na lato. ubezpieczenie powinno wtedy obowiązywać tylko przez ten okres.

Napisany przez neugierig