Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?

Re: Sprawdzenie zdolności kredytowej w AmEx.

Napisany przez Fortris
Cześć, Drogie Forum, mam pytanie, na które nie znalazłem odpowiedzi w Google, ale znalazłem was. Od razu na wstępie: mam duże problemy z interpunkcją i innymi sprawami, więc proszę, nie bądźcie od razu przykro nastawieni, obiecuję, że się postaram. Więc mam zamiar aplikować o American Express - czy chcę niebieską, czy zieloną, celem na końcu jest karta złota ^^, ale najpierw trzeba ją zdobyć. Mam już kartę Visa Classic z Luksemburga, ale chciałbym mieć AmEx, bo mój tata także taką ma. Ale żeby dostać niebieską, trzeba zarabiać około 18 000€ rocznie, a zieloną - ponad 22 500€, a ja jestem uczniem... Mimo to nie mam za mało pieniędzy, dlatego chciałbym wiedzieć, co dokładnie jest sprawdzane przy ocenie zdolności kredytowej. Moje konto jest używane miesięcznie, chyba regularnie, co miesiąc dostaję 200€ zasiłku rodzinnych, czasami kilka innych wpływów. To tyle na temat, jak jest teraz, a teraz coś, co mógłbym zrobić: - Zwiększyć debet (aktualnie mam 0€, bo tak chciałem) do 2000€ Czy w razie oceny zdolności kredytowej miałoby to pozytywny wpływ? Nie byłby używany, więc myślę, że byłby to pozytywny krok, bo w razie czego miałbym dodatkowe 2000€ - Przelew pieniędzy na konto wskazane w umowie o kartę kredytową na okres do otrzymania karty Mam jeszcze trochę oszczędności, które mogę przelać, co dałoby mi kwotę w czterech cyfrach Co więc mogłoby pozytywnie wpłynąć na moją zdolność kredytową? Akcje? Udziały w bankach? Nie wiem, proszę pomóżcie mi

Napisany przez 2Bolitho