Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: kredyt budowlany, pożyczka i kredyt konsolidacyjny

Napisany przez Murphy
Hej! Jestem kompletnym laikiem i mam nadzieję na waszą pomoc... mieszkam w domu dwurodzinnym, który jest tuż przed licytacją komorniczą. Wartość rynkowa wynosi 110 000 euro. O ile mi wiadomo, Dom (jeśli zostanie wylicytowany) można nabyć za 77 000 euro. Wraz z kosztami notarialnymi itp. wyniosłoby to około 80 000 euro. Jestem zainteresowana zakupem domu. Teraz moje właściwe pytanie: Wiem, że w dzisiejszych czasach można nabyć Dom nawet bez kapitału własnego (nie mam oszczędności). Musiałam jednak zadłużyć się (około 15 000 euro), które spłacam sumiennie co miesiąc od kilku lat. Czy istnieje możliwość, abym wzięła kredyt hipoteczny, uwzględniając jednocześnie moje długi konsumenckie, i otrzymała kredyt na remonty? Dom byłby częściowo wynajmowany. Oznacza to, że nie miałabym większych kosztów niż obecnie, gdybym go nabyła, a obecny właściciel działałby jako mój lokator. W sumie dla mnie byłoby korzystniej kupić ten Dom niż płacić czynsz gdziekolwiek indziej. Konieczne byłoby jednak wykonanie kilku drobnych napraw (stąd kredyt na remont, około 20 000 euro). W skrócie o mnie: Jestem kobietą, singielką, nie mam dzieci, mam 35 lat i jestem zatrudniona na czas nieokreślony jako pracownica biura (dochód netto: 1500 euro). Jakie są moje szanse? Już nie mogę się doczekać waszych odpowiedzi! :-) Pozdrawiam

Re: kredyt budowlany, pożyczka i kredyt konsolidacyjny

Napisany przez NaTwoim13