Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Kiedy muszę spłacić debet?

Napisany przez Thomas.123
Cześć, mam łączny debet w wysokości 4000 €. Ponieważ spodziewałem się (obiecanych) wpływów pieniężnych, przekroczyłem debet o 3500 €. Ponieważ obecnie jestem studentem, mam tylko 400 € miesięcznie, które niestety wystarczają mi na koszty utrzymania. Chciałbym zapytać, czy mogę opłacić odsetki z debetu, skoro mam nadal dostępne 500 € z debetu? A kiedy debet zostanie wyczerpany (przez odsetki), będę w stanie regularnie spłacać bieżące odsetki. To tylko 455 € rocznie (37,92 €/miesiąc), więc na pewno nie stanowi to problemu, zwłaszcza że za 12-15 miesięcy planuję podjąć dodatkową pracę (obecnie nie jest to możliwe). A za około 18 miesięcy będę na pewno w stanie spłacić cały debet. Teraz pytanie, kiedy muszę spłacić debet? Czy mogę go wykorzystywać tak długo, jak chcę? PS. Nie mogę skonsolidować mojego zadłużenia, ponieważ jako student nie otrzymam tak wysokiej pożyczki.

Napisany przez 2Bolitho
Nie, nie musisz tego robić. Chyba że bank go dla Ciebie wypowie. Co mogłoby się zdarzyć w przypadku braku wpłaty pieniędzy. Wtedy trzeba porozmawiać z bankiem. W żadnym wypadku nie próbuj tego unikać.40 euro/miesiąc odsetek, gdy zarabiasz tylko 400 euro miesięcznie, to naprawdę odważne. A czy nie możesz pożyczyć pieniędzy prywatnie? Od rodziców, cioci, dziadka, czy skądkolwiek indziej? Jeśli wszystko pójdzie dobrze, możesz ich zaprosić na kolację po spłacie i po kłopocie. Pomyśl o tym. To naprawdę drogie dla Ciebie.

Dzięki za Twoją pomoc Moi rodzice nie są obecnie w stanie udzielić mi dodatkowej pomocy finansowej, ponieważ już pokrywają moje czynsz, prąd i inne koszty. Czy dobrze zrozumiałem, że nie ma ogólnie ustalonego terminu spłaty debetu? Dopóki mam debet, mogę więc spłacać odsetki z pozostałego debetu?