Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Dyskusje na tematy związane z pracą i zawodem.

Re: Jak zostać pośrednikiem ubezpieczeniowym jako przedsiębiorca?

Napisany przez cadillac
Cześć, jestem ekspertem ds. ubezpieczeń i obecnie studiuję również ekonomię na uczelni zdalnej. Mam teraz około 20 lat i pracowałem 2-3 lata po ukończeniu szkoły handlowej w terenie. Potem byłem za granicą i prowadziłem agencję, teraz od niedawna znów jestem w Niemczech i wolałbym tu zostać. Muszę zacząć wszystko od nowa. Czy macie ogólne wskazówki, co można obecnie zbudować w sprzedaży finansów. Słyszałem o portalach internetowych, do których można dołączyć, a następnie oferować ich produkty. Po zarejestrowaniu się można mieć dostęp do wielu produktów. Wówczas jest się już pośrednikiem. Brzmi to prosto i uczciwie. Zostaje mi tylko kupić terminy spotkań z klientami. Gdzie znajdują się takie portale? Jak się nazywają? Nie jestem pewien, czy powinienem ponownie wybrać wyłączność, ponieważ jestem jeszcze młody i mam czas, aby powoli się ustabilizować. Ważne jest dla mnie, aby oferować moim klientom najlepsze produkty, jakie tylko mogę. I decydując się na wyłączność, nie mam tam zbyt wielkiej swobody. Nie znam się jednak na pośrednictwie. Wiem, że odpowiedzialność jest wysoka. Słyszałem o grupach pośredników. Ale nie wiem zbyt wiele na ten temat. Słyszałem także o tzw. „Maklerpools”, ale dokładnie nie wiem, co to jest. O tych grupach słyszałem także, że wiele z nich zbankrutowało, a wtedy nie otrzymuje się swojej prowizji. Czy ktoś się na tym zna i może dać mi wskazówki, które grupy są finansowo silne i godne zaufania? Czy pomogą mi w założeniu własnej działalności? Czy są lepsze sposoby, aby się dowiedzieć? Jak zdobyć klientów? Dzięki wyłączności otrzymuje się stałych klientów, ale jak postępować jako nowy pośrednik? Jakie firmy sprzedaży adresów są obecnie wiarygodne? Czy istnieją inne sposoby zdobywania klientów?

Napisany przez cadillac