Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Tematy podatkowe, takie jak podatek od zysków kapitałowych, podatek dochodowy od kapitału, podatek od nieruchomości i wiele innych.

Re: Trener fitnessu - gdzie się zgłosić?

Napisany przez Allroadstar
Cześć ludzie! Ostatnio z ciekawości zrobiłem szkolenie na Trenera Fitness B-License. Teraz klub, w którym ćwiczę od lat, miał właśnie wolne stanowisko, na które aplikowałem i dostałem je. Teraz mogę przejąć 1-2 zmiany po 4-5h za stawkę godzinową 10€. Więc miesięcznie nie zarobiłbym więcej niż 400€. Od października planuję rozpocząć szkolenie na pilota jako główne zajęcie, więc to będzie tylko praca dodatkowa. W klubie wszyscy pracują na zasadzie zarobku z prowizji, przynajmniej trenerzy. Trochę zapytałem i powiedziano mi, że muszę tylko powiadomić Urząd Skarbowy i zgłosić się jako niezależny trener fitness. Właśnie dzwoniłem do US i pytałem. Chcę wszystko zgłosić poprawnie. Powiedziano mi, że problematyczne byłoby pracowanie tylko w jednym klubie, ponieważ mogliby mnie złapać za fikcyjne zatrudnienie. Co teraz powinienem zrobić? Zapytać, czy nie można mnie zatrudnić jako pracownika na umowę zlecenie? A może zarejestrować działalność gospodarczą i mieć nadzieję, że nikt się nie zainteresuje? Będę wdzięczny za każdą odpowiedź. Lenn

Re: Trener fitnessu - gdzie się zgłosić?

Napisany przez tunni44