Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Dyskusje na tematy związane z pracą i zawodem.

Re: Dodatkowa praca jako tajemniczy klient

Napisany przez El_golt
Czy ktoś z Was zna pracę jako tajemniczy klient? Szukam dodatkowej pracy na portalu pracy gjobs.de. Oferta Poszukiwani tajemniczy klient przyciągnęła moją uwagę. Jestem zainteresowany, czy ktoś ma z tym doświadczenie?

Napisany przez bella
Cześć, tak, pracuję jako tajemniczy klient. Ponieważ w każdej agencji pracuje się na zasadzie samozatrudnienia, wszystkie dochody powyżej 400 € trzeba oczywiście zgłosić urzędowi skarbowemu. Jak już wspomniałem, istnieją różne agencje, w zależności od tego, gdzie mieszkasz, możesz czasem dostać kilka zleceń w ciągu jednego dnia. Zwykłe zadania, które dostaje się jako początkujący, to na przykład supermarkety, sklepy budowlane, sklepy obuwnicze itp. Zazwyczaj wszystko przebiega podobnie, dostajesz określony scenariusz, na przykład masz dowiedzieć się o określonym produkcie w sklepie budowlanym i przetestować obsługę klienta. Następnie musisz wypełnić kwestionariusz i wysłać go drogą internetową/faxową/pocztową. To wszystko. Płace na otwartym rynku są dość skromne, zazwyczaj nawet nie zwraca się kosztów przejazdu. Warto zatem robić to tylko wtedy, gdy jest się w pobliżu lub w pobliżu mieszka. Ja sam pracuję w ten sposób dopiero od 2 miesięcy i obecnie zawsze jestem dzwonił, ale już nie przyjmuję zleceń na otwartym rynku. Z drugiej strony jestem zawsze dostępny, także na krótko, gdy zostanę wezwany. A ponieważ agencje zazwyczaj się spieszą, wzrasta też wynagrodzenie, a do tego dostaję jeszcze dodatkową opłatę za paliwo. Nie staje się tym bogatym, a w porównaniu z wynagrodzeniem nakład pracy jest dość duży.

Napisany przez Geldmann
Tajemniczy klient, to niezwykłe zjawisko. Ale zazwyczaj pod tą anglojęzyczną nazwą kryje się zwyczajna praca...

Napisany przez Ountrumpas50
Często kryje się za tym zupełnie normalna praca.