Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Wynik punktowy L, ale nie negatywny w Biurze Informacji Gospodarczej.

Napisany przez eigenheim123
Cześć, więc nie mam negatywnej historii w Schufa, ale moja wartość punktowa została obniżona z następujących powodów: -częste przeprowadzki (w ciągu 12 lat, 12 razy... 2 razy z powodu pracy, reszta z powodu znajdowania lepszego miejsca) -posiadam nie tylko niemieckie obywatelstwo, ale również obywatelstwo innego państwa UE -w okolicy, w której teraz mieszkam, mieszka wielu bezrobotnych itp. -obecnie mam 2 konta osobiste, ponieważ zamierzam zmienić bank Ostatnie mogę zrozumieć, co mi się zarzuca, ale pierwsze 3 rzeczy uważam za skandaliczne. Pracuję w firmie od prawie 13 lat, nie zarabiam najgorzej, zawsze płaciłem rachunki, zawsze spłacałem wcześnie kredyty itp. Kto miałby mi udzielić finansowania w wysokości 140 000 € przy tak niskiej ocenie? Specjalnie uregulowałem separację majątkową, a potem dowiaduję się, że zostałem tak źle oceniony. Odpowiedź mojego obecnego banku: nikt nie musi trzymać się oceny, ale powiedzmy sobie szczerze?! Jest to istotne, wszyscy na to patrzą. Mój obecny bank dzisiaj oczywiście się ucieszył, bo widząc to, bo ostatnio miałem z nimi kłótnię, teraz mają okazję do triumfu, ponieważ, zgodnie z ich słowami, nikt nie udzieli mi finansowania. Nigdy nie byłem bezrobotny, mam nadwyżkę, nawet jestem właścicielem części innej nieruchomości (w pełni opłaconej, ale nie obciążam jej żadnymi kredytami), mam trochę kapitału własnego, nie mam żadnych innych obciążeń poza czynszem i kosztami utrzymania, a mimo to mnie wrzucono do jednego worka? Czuję się jakbym trafił w jakiś dziwny film!

Napisany przez NaTwoim13