Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: Czy jest konieczne ubezpieczenie na wypadek, jeśli już masz ubezpieczenie na życie?

Napisany przez DerWorf
Jak się masz. Kiedy byłem młody i nie miałem ochoty zajmować się prawdziwym światem, moi rodzice załatwili dla mnie wiele rzeczy. Większość z nich była sensowna (oszczędności budowlane, które skończą się w sierpniu, ubezpieczenie na życie i odpowiedzialności cywilnej), ale kilka rzeczy myślę, że mogę pozbyć się. Mam ubezpieczenie na życie w razie ryzyka opiewające na 10 000 € (prawdopodobnie na drewniany kaseton i pochowanie). Te 10 000 € leżą teraz na lokacie i na rachunku papierów wartościowych, więc mogę się ich pozbyć. Poza tym: ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków. Jestem wykwalifikowanym informatykiem, obecnie studentem. Czy naprawdę go potrzebuję, skoro mam już ubezpieczenie na wypadek inwalidztwa? Potraktowałem ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków jako zapas, jeśli z jakichś powodów zdrowotnych lub innych nie dostałbym już ubezpieczenia na wypadek inwalidztwa. Więc... nie uważam, żeby łączenie obu było sensowne. Oczywiście z przyjemnością się pouczę, jeśli moje przypuszczenie jest teraz błędne. Ale... czy mogę się pozbyć ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków? Dzięki z góry

Re: Czy jest konieczne ubezpieczenie na wypadek, jeśli już masz ubezpieczenie na życie?

Napisany przez EasyD
Tak, osobiście zgadzam się z tobą, Worf. ubezpieczenie od wypadków zazwyczaj można wypowiedzieć z trzymiesięcznym terminem na następną datę wymagalności.

Napisany przez Gerd