Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Który broker jest dobry?

Napisany przez Aalon
Cześć, jestem początkującym i chciałbym zapytać, z jakim brokerem warto handlować?

Napisany przez leokatz
Cześć Aalon,

istnieje wiele stron porównujących, które się tym zajmują. Prawie na wszystkich znajdziesz Onvista i Cortal Consors na pierwszym miejscu. Jak już wspomniałem, istnieje nieskończona liczba stron. Najbardziej aktualną, którą znam i która stale aktualizuje wszystko, jest Broker-Vergleich
Mam nadzieję, że mogłem Ci pomóc dalej.

Pozdrowienia

leokatz

Napisany przez 2Bolitho
Strony porównujące służą praktycznie wszystkim jednemu celowi: zarabianiu prowizji poprzez pozyskiwanie nowych klientów. Pozostawia to u mnie pewne uczucie niedosytu, być może jeden lub drugi broker jest lepiej oceniany lub kryteria są odpowiednio wybierane, ponieważ zapłata jest lepsza...

Ja chciałbym porównać samodzielnie. Jak wygląda Twój planowany handel? Co jest dla Ciebie ważne? Na przykład: 1) Jak duży jest rozmiar pozycji akcyjnej? 1 000 euro? 10 000 euro? 2) Na jakich giełdach dokonujesz zakupów? 3) Ile transakcji wykonujesz miesięcznie? Potrzebujesz darmowych zmian limitów?
Następnie wybierasz koszty u 2-3 dużych brokerów i porównujesz koszty oraz inne czynniki. Wtedy powinieneś mieć dobre pojęcie.

Osobiście mam dobre doświadczenia z DAB Bank. Nie mam pojęcia, czy również do Ciebie będą pasować.

Napisany przez leokatz
Bolitho ma rację. Czasami strony porównawcze otrzymują prowizje za pośrednictwo. DAB z pewnością oferuje również prowizje, tak jak prawie wszystkie banki.

Obecnie jednak Cortal Consors i OnVista są zazwyczaj najlepszymi, których powinieneś wybrać, jeśli kierujesz się kryterium, gdzie płacisz najmniej.