Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Badanie: Motywacje i strategie inwestorów funduszy inwestycyjnych

Napisany przez achtundzwanzig
Cześć wszystkim!
Studiuję nauki ekonomiczne na Uniwersytecie w Augsburgu. Obecnie piszę swoją pracę dyplomową na ten temat.

Proszę odpowiedzieć na dość krótką ankietę dotyczącą motywacji i strategii prywatnych inwestorów funduszy. Proszę odpowiadać na pytania szybko i z „najlepszą wiedzą i sumieniem”. Wasze odpowiedzi pomogą mi w pisaniu pracy dyplomowej na Wydziale Statystyki Uniwersytetu w Augsburgu - pod opieką pana dra Bernharda Zwergela - oraz pomogą zrozumieć, na co powinny zwracać uwagę towarzystwa funduszy ogólnie, aby oferować interesujące fundusze dla Was i innych inwestorów.

Jeśli macie znajomych lub krewnych, którzy mogliby być zainteresowani tą ankietą, przekazujcie im ją śmiało! Ponadto proszę Was, abyście nie dyskutowali treści mojej ankiety na forum, dopóki nie będzie zakończona, ponieważ w innym wypadku potencjalni respondenci mogliby zostać wpływowani w swoich odpowiedziach.
Chciałbym teraz serdecznie podziękować za Wasz czas i pomoc!

[..Część treści zmieniona.. Admin]

Cześć wszystkim. Dotychczas około 50 osób wzięło udział, za co bardzo dziękuję! Aby po zakończeniu ankiety analizy statystyczne miały jak największą wiarygodność, potrzebuję jednak co najmniej 200 uczestników. Byłoby miło, gdybyście mogli polecić mój kwestionariusz dalej. Dziękuję!

Cześć wszystkim. Chciałem jeszcze raz podziękować wszystkim, którzy przesłali mi pozytywną opinię i sugestie dotyczące poprawy przyszłych ankiet pocztą. Do tej pory w ankiecie wzięło udział prawie 100 osób, co zbliża mnie do mojego celu. Dziękuję!