Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: refinansowanie / Pożyczki dla Urzędników Pomoc!!!

Napisany przez fritzmeier
Cześć, Pilnie potrzebuję porady. Mam około 50 000 euro długów u różnych wierzycieli i chciałbym z tego wziąć kredyt o rozsądnej raty. Zarabiam 1562 euro i pracuję w służbie publicznej od 14 lat. Nie mam żadnych poręczycieli, moje obecne zobowiązania to około 1200 euro. Czy istnieją kredyty dla urzędników, które oferują do 30-40-krotności pensji netto? Czy ktoś może polecić firmę? Oder tipsy, ale proszę, bez prywatnego upadłości. Dziękuję za pomoc.

Napisany przez soundjunk
Cześć Fritzmeier,

czy nie zadałeś tej samej pytania w innym wątku, zaledwie 30 minut temu? Dlaczego nie poczekasz?

Czy długi w wysokości 50 000 EUR pojawiły się kilka godzin temu?

Jeśli chodzi o Twoją sytuację:

O ile mi wiadomo (chciałbym, aby ktoś mnie jak najszybciej poprawił), konwencjonalne pożyczki prywatne mogą trwać maksymalnie 120 miesięcy. Jak zamierzasz przekonać bank do udziału w tej finansowej operacji? Jeśli nie będzie odsetek, musiałbyś spłacać samemu 416 EUR miesięcznie, aby osiągnąć maksymalny okres kredytowania. Biorąc pod uwagę Twoją sytuację (refinansowanie + oczywiście złe zdolności kredytowe), prawdopodobieństwo uzyskania korzystnej stopy procentowej pozostaje raczej małe, więc musisz liczyć się z ratą wynoszącą co najmniej 500 EUR (a raczej znacznie więcej). Biorąc pod uwagę Twoje obecne wynagrodzenie, mniej więcej taka rata prawdopodobnie nie wchodzi w rachubę. Jaka mądra instytucja finansowa miałaby w to zagrać?

Co do kwestii bezpieczeństwa: