Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych tematów związanych z finansami.

Re: Karta kredytowa DKB jako inwestycja.

Napisany przez ekko
Witam, jestem nowy w temacie i tutaj, mam nadzieję, że temat pasuje tutaj, jeśli nie, przepraszam i proszę administratora o przeniesienie.

Od dłuższego czasu mam konto w DKB. Można ładować pieniądze na kartę kredytową, aby można było korzystać z niej jak z karty debetowej. Pobieranie pieniędzy z karty kredytowej jest bezpłatne.

Jak się dowiedziałem, otrzymuję 2,05% odsetek od salda znajdującego się na karcie kredytowej. Co najlepsze, nie ma limitu (internet mi to powiedział...?!), oznacza to, że całe pieniądze są oprocentowywane według stopy procentowej, a nie tylko pierwsze 1000 € czy coś takiego.

Czy to na razie tak działa? Chciałem trochę pieniędzy tam zostawić, ponieważ mogę do nich uzyskać dostęp w każdej chwili i zarobić więcej niż na przykład w Raiffeisen Bank. lokata/Cenna papierów wartościowych lub coś dłużego nie wchodzi w grę z tymi pieniędzmi. Odsetki są teraz dość niskie...

Dzięki za wszelkie Wasze komentarze.

Pozdrowienia

Napisany przez 2Bolitho
Cześć, jeśli to warunki, to pasuje. Możesz także otworzyć konto oszczędnościowe. Na przykład Moneyou lub wiele innych.

Napisany przez 2Escorpio
hm… to wszystko możesz oczywiście zrobić, ale ja uważam, że to nie jest zbyt dobry pomysł.

Oprocentowanie 2,05% można znaleźć także gdzie indziej niż na lokacie terminowej (jeśli zrobisz trochę poszukiwań).

Problem, który widzę w twoim pomyśle, to karta kredytowa. Załóżmy, że na karcie masz 15 000 euro... a teraz załóżmy, że ktoś nadużyje twojej karty kredytowej... wtedy całe twoje oszczędzone pieniądze (na początku) znikną i będziesz musiał biegać za nimi wiele czasu? Być może nawet nie odzyskasz pieniędzy, bo twoja karta kredytowa została skradziona, a ty zauważysz to dopiero po kilku dniach?