Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kredyty hipoteczne na budowę domu lub zakup mieszkania (nieruchomość zamieszkana przez właściciela).

Re: Czy dochód z zagranicy jest również uwzględniany przy finansowaniu budowy?

Napisany przez ADMCI4
Cześć,

chcielibyśmy zbudować Dom w ciągu najbliższych dwóch lat, ponieważ właśnie otrzymaliśmy działkę od teściów. W tej chwili jest to jeszcze niemożliwe, ponieważ obecnie próbuję rozwijać swoją karierę zawodową za granicą. Jestem prawnikiem i głównie doradzam klubom sportowym w sprawach prawnych i w prawie umów. Za moją pracę zawsze otrzymuję honorarium - czasami nawet w obcej walucie. Jeśli złożymy wniosek o kredyt na Dom, będziemy musieli ujawnić naszą sytuację finansową. Czy zmienna opłata zagraniczna również będzie uwzględniona, czy liczą się tylko dochody tutaj w Niemczech?

KingGeorge

Napisany przez Dasdi1970

Cześć,

chcielibyśmy zbudować Dom w ciągu następnych dwóch lat, ponieważ właśnie otrzymaliśmy działkę od teściów.
Obecnie nie jest to jeszcze możliwe, ponieważ staram się rozwijać drugą działalność zawodową za granicą.
Jestem prawnikiem i głównie doradzam klubom sportowym w sprawach sądowych i w zakresie prawa umów.
Za moją pracę otrzymuję zawsze honorarium – czasami także w obcej walucie.
Jeśli zdecydujemy się ubiegać o pożyczkę na Dom, będziemy musieli ujawnić nasze dochody.
Czy zmienne honorarium z zagranicy również będzie uwzględniane, czy liczy się tylko dochód tutaj w Niemczech?

KingGeorge

W jakiej walucie otrzymujesz dochody, nie ma absolutnie żadnego znaczenia.
Dużo ważniejsze jest, że dochody przychodzą regularnie.

Bank prawdopodobnie będzie chciał przejrzeć Twoje bilanse z ostatnich 3 lat, aby zdobyć ogólny obraz Twoich zysków.

Posiadanie własnej działki to już bardzo dobra wkład własny, więc przedsięwzięciu budowlanemu nie powinno wiele zagrażać, jeśli dochody pasują w miarę dobrze.

Napisany przez msfinanz