Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jakie ubezpieczenie samochodowe wybrać? Opinie, wskazówki, triki i rekomendacje.

Re: Czy wysokość odszkodowania za szkody osobowe w ubezpieczeniu samochodowym jest taka sama?

Napisany przez ADMCI4
Ponieważ jestem początkujący w kwestii ubezpieczeń samochodowych, potrzebuję tutaj, na tym miłym forum, nieco informacji? Moim największym zmartwieniem jest to, że pewnego dnia spowoduję wypadek i nie będę w stanie poradzić sobie z zakresem ubezpieczenia. Czy ma sens wybrać jak najwyższą kwotę na pokrycie szkód osobowych? Nie jestem pewien, czy w każdym ubezpieczeniu można wybrać tę kwotę, czy też wysokość sumy jest taka sama we wszystkich ubezpieczeniach. W zasadzie kwoty na pokrycie szkód osobowych nie powinny być ograniczone, ponieważ nigdy nie wiadomo, z jakimi kosztami finansowymi można się spotkać w takim przypadku. Jakie rady macie dla mnie? Pozdrowienia, Marcin

Re: Czy wysokość odszkodowania za szkody osobowe w ubezpieczeniu samochodowym jest taka sama?

Napisany przez Matthiashase
Wymagane minimalne pokrycie szkód osobowych w Niemczech wynosi 7,5 miliona euro. Natomiast oferowane przez firmy ubezpieczeniowe stawki obejmują zazwyczaj sumę ubezpieczenia w wysokości 100 milionów euro na szkody osobowe, na osobę zazwyczaj od 8 do 12 milionów euro. Informacje o produkcie zawierają informacje o wysokości każdej sumy. Musiałbyś spowodować wypadek, w którym wiele osób zostanie rannych, aby osiągnąć taką wysokość szkody.
Przed 10 laty istniało nieograniczone pokrycie, ale już nie jest oferowane.

Napisany przez Christiane1978
Nie, wysokość odszkodowania za uszkodzenia ciała nie zawsze jest taka sama w ubezpieczeniach samochodowych. Tak samo jest tylko minimalne pokrycie wymagane przez prawo, które ubezpieczyciel musi zapewnić. Natomiast istnieją różnice w rzeczywistej sumie ubezpieczenia na szkody osobowe.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kryptowalutami […]