Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jakie ubezpieczenie samochodowe wybrać? Opinie, wskazówki, triki i rekomendacje.

Re: Czy początkujący kierowcy muszą płacić dopłatę w ubezpieczeniu?

Napisany przez ADMCI4
Kochani użytkownicy,
Usłyszałem, że jako początkujący w ubezpieczeniu samochodu trzeba zapłacić dodatkową opłatę do normalnych składek. Mam 23 lata, mam prawo jazdy od pięciu lat, a dotychczas moje auto było zarejestrowane i ubezpieczone na moją mamę. Chcielibyśmy to teraz zmienić, ponieważ w innym przypadku nigdy nie spadnę w skali procentowej. Nie do końca rozumiem jednak, na co ta dopłata się teraz odnosi, i chciałbym oczywiście wiedzieć, czego mogę się spodziewać. Czy uważana jestem w ubezpieczeniu za początkującą, jeśli mam zupełnie nowe prawo jazdy, czy jeśli zaczynam od nowa jako ubezpieczający? To jest duża różnica jeśli chodzi o praktykę jazdy.
Ciao, Marjan

Napisany przez Markus12
Cześć,

normalnie 140%, a niektórzy mają także 110%.

Napisany przez Naseweis
Cześć Marjan,

u nas 23-latkowie nie płacą dodatku do ubezpieczenia samochodu.

Jednak zawsze zależy to od konkretnego ubezpieczyciela.

Dostępne są następujące stopnie SF -
2-Pojazd (1. pojazd u innego ubezpieczyciela) stopień SF 1/2
1-Pojazd (to samo)
2-Pojazd (1. pojazd u nas co najmniej SF5) stopień SF 5

Pozdrowienia!

Napisany przez platinx
140% w pierwszym roku, a następnie co roku będzie obniżane. O ile nie zdarzy się żaden wypadek.

Napisany przez Naseweis

140% w pierwszym roku, a następnie co roku zostaje obniżona. O ile nie ma żadnych wypadków.

jak można osiągnąć 140%?

Napisany przez s.marbach
Cześć! Według mnie to dość dziwne, że tu rzuca się różnymi procentami. Procenty w ogóle nie mają znaczenia, ponieważ są one obliczane inaczej przez praktycznie każdego ubezpieczyciela.