- sob wrz 02, 2023 9:07 am
#208070
Cześć,
Mam ogólne pytanie dotyczące anulowania błędnego zwrotu przelewu.
W skrócie wyjaśniam, że również jestem dotknięty błędnymi obciążeniami przez Bank Norwegian, a chaos ten wciąż nie został u nich uporządkowany. Wczoraj zostało mi pobrane prawie 5000 euro, podczas gdy Bank Norwegian faktycznie jest mi winny tylko około 2500 euro. Różnica wynika dokładnie z dwukrotnego obciążenia kwoty za fakturę z faktury 1.
Mimo że zmieniłem moją kartę Barclays na Platinum Double, abym w przyszłości korzystał tylko z niej, czas ubezpieczenia od kosztów anulowania podróży w najlepszym przypadku zbiegnie z dniem później. Jest to więc ryzykowne, gdyż jeśli Barclays opóźni się o jeden dzień, nie będę miał ubezpieczenia od kosztów anulowania podróży.
Dlatego pozostawiam obciążenie za moje zbliżające się wakacje z Banku Norwegian, który obecnie jest ponownie aktywny, ponieważ nie zwróciłem jeszcze nadpłaconych 5000 euro. Dzięki temu w razie potrzeby mam ubezpieczenie od kosztów anulowania w razie niepowodzenia z Platinum Double.
Co się stanie, jeśli po obciążeniu karty kredytowej za wakacje zwrócę 5000 euro z poprzedniego rozliczenia i ręcznie dokonam prawidłowego przelewu (około 2500 euro)? Czy wtedy Bank Norwegian może anulować płatność dla mojego dostawcy wakacji (mimo że nie zwracam tej płatności), czy są to osobne procesy?
Mam ogólne pytanie dotyczące anulowania błędnego zwrotu przelewu.
W skrócie wyjaśniam, że również jestem dotknięty błędnymi obciążeniami przez Bank Norwegian, a chaos ten wciąż nie został u nich uporządkowany. Wczoraj zostało mi pobrane prawie 5000 euro, podczas gdy Bank Norwegian faktycznie jest mi winny tylko około 2500 euro. Różnica wynika dokładnie z dwukrotnego obciążenia kwoty za fakturę z faktury 1.
Mimo że zmieniłem moją kartę Barclays na Platinum Double, abym w przyszłości korzystał tylko z niej, czas ubezpieczenia od kosztów anulowania podróży w najlepszym przypadku zbiegnie z dniem później. Jest to więc ryzykowne, gdyż jeśli Barclays opóźni się o jeden dzień, nie będę miał ubezpieczenia od kosztów anulowania podróży.
Dlatego pozostawiam obciążenie za moje zbliżające się wakacje z Banku Norwegian, który obecnie jest ponownie aktywny, ponieważ nie zwróciłem jeszcze nadpłaconych 5000 euro. Dzięki temu w razie potrzeby mam ubezpieczenie od kosztów anulowania w razie niepowodzenia z Platinum Double.
Co się stanie, jeśli po obciążeniu karty kredytowej za wakacje zwrócę 5000 euro z poprzedniego rozliczenia i ręcznie dokonam prawidłowego przelewu (około 2500 euro)? Czy wtedy Bank Norwegian może anulować płatność dla mojego dostawcy wakacji (mimo że nie zwracam tej płatności), czy są to osobne procesy?