- wt lut 13, 2024 3:28 pm
#210558
Cześć,
moja przyjaciółka chce otworzyć konto osobiste w ING. Teraz musi się zidentyfikować za pośrednictwem Postident. Jednak nieco kłopotów sprawia to jej austriackim paszportem.
Już próbowała tego w dwóch różnych placówkach pocztowych. Tam powiedziano jej, że skaner nie rozpoznaje paszportu bądź paszport jest zbyt nowy.
Podczas wideorozmowy za pomocą smartfona również pojawiają się problemy. Przed rozpoczęciem wideorozmowy musi sfotografować paszport. Tutaj także paszport nie jest poprawnie rozpoznawany i nie można kontynuować procesu.
Według informacji o akceptowanych dokumentach tożsamości dostępnych w punktach pocztowych, paszport powinien być akceptowany.
Na pytanie drogą mailową ING odpowiedziało, że nie ma alternatywy dla Postident.
Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu, czy też musi ona udać się do innego banku?
moja przyjaciółka chce otworzyć konto osobiste w ING. Teraz musi się zidentyfikować za pośrednictwem Postident. Jednak nieco kłopotów sprawia to jej austriackim paszportem.
Już próbowała tego w dwóch różnych placówkach pocztowych. Tam powiedziano jej, że skaner nie rozpoznaje paszportu bądź paszport jest zbyt nowy.
Podczas wideorozmowy za pomocą smartfona również pojawiają się problemy. Przed rozpoczęciem wideorozmowy musi sfotografować paszport. Tutaj także paszport nie jest poprawnie rozpoznawany i nie można kontynuować procesu.
Według informacji o akceptowanych dokumentach tożsamości dostępnych w punktach pocztowych, paszport powinien być akceptowany.
Na pytanie drogą mailową ING odpowiedziało, że nie ma alternatywy dla Postident.
Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu, czy też musi ona udać się do innego banku?