Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Poszukiwane: pożyczka prywatna w wysokości 30 000,00 €.

Napisany przez Scherwin93
Cześć,
Jest mi miło napisać mój pierwszy post tutaj, nawet jeśli jest to prośba.
Nazywam się Scherwin Khodamoradi, mam 27 lat i pracuję jako konsultant ds. oprogramowania na etacie w TKUC w Kolonii na Hohenzoller Ring od 01.09.2020. Byłem jednym z pierwszych pracowników tej firmy, mój przełożony jest moim współlokator, więc bezpieczeństwo jest zapewnione.
Moje wynagrodzenie netto wynosi 1950,00€.
Potrzebuję pieniędzy na założenie własnego studia/biura oraz na promocję mojej własnej tokeny na Binance Smart Chain za pośrednictwem mediów społecznościowych. Obecnie rozwijam kanał na YouTube & TikTok, doradzam i informuję ludzi o wydarzeniach w świecie kryptowalut, udzielam technicznych analiz wykresów i udzielam wskazówek inwestycyjnych.
Niestety do niedawna miałem nieświadomą blokadę komorniczą sprzed 6 lat, gdy toczyłem spór sądowy z właścicielem studia fitness, który nie zaakceptował mojej specjalnej wypowiedzenia ze względu na przeprowadzkę i bezpodstawnie próbował uzyskać dostęp do mojego konta. Blokadę komorniczą zauważyłem dopiero niedawno, gdy chciałem wziąć kredyt i nie można było przeprowadzić weryfikacji w Biurze Informacji Kredytowej, co niestety zaszkodziło mojej zdolności kredytowej na następne 3 lata. Nawet w przypadku Maxda jestem odrzucany, tylko pod warunkiem posiadania poręczyciela.
Jestem młody i ambitny, mam stałe i bardziej niż pewne źródło dochodu, jestem zdrowy i chcę pożyczyć kapitał do inwestowania, nie jak wielu innych na samochód czy rzeczy, które tracą na wartości, chcę stworzyć stabilne podstawy dla realizacji moich marzeń i życzeń. Mieszkam we własności moich rodziców i nie mam kosztów utrzymania.