Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Jaką kartę kredytową warto mieć? Które konto osobiste najlepiej mi odpowiada? Czy PayPal jest naprawdę bezpieczny?
Napisany przez XP55T2P4
#213389
Od czasu przejścia na nowe bankowość internetową (bankowość internetową na komputerze) zazwyczaj nie mogę wprowadzić wpisów do pola Cel płatności. W rezultacie odbiorca nie może przyporządkować przelewu i twierdzi, że nie zapłaciłem rachunku. Szczególnie problematyczne jest to w przypadku przelewów do urzędu skarbowego. Niestety, DKB nie ma już infolinii, brak odpowiedniej pomocy w razie problemów, a wprowadzając zgłoszenie w formularzu dla klientów otrzymujesz jedynie bezsensowną, zautomatyzowaną odpowiedź, a DKB w rzeczywistości nic nie robi. Jestem klientem tego banku od 2005 roku i do 2018 roku uważałem, że DKB jest najlepszym bankiem. Wtedy zdecydowano, że trzeba być nowoczesnym, i od tego czasu wszystko tam dla mnie idzie źle. Dla mnie DKB stał się w praktyce absolutnie nieprzydatny. Proszę, jak mogę rozwiązać ten problem? Mam doświadczenie z bankowością internetową na komputerze od 1992 roku, czasowo byłem klientem ponad 15 banków na całym świecie korzystając z bankowości internetowej. Jednak nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim problemem jak teraz w DKB. Używam przeglądarki Edge w systemach W11 i W10, Firefoksa na LM21.3 oraz Chromea na Chrome OS Flex. Z góry dziękuję za próby pomocy.
Napisany przez 2tneub
#213391
Myślę, że miałem ten problem już jakiś czas temu. Jednak właśnie sprawdziłem i teraz u mnie wszystko działa.

Do tej pory często przełączałem się na stare bankowość, gdy miałem problemy. Moim zdaniem w starym systemie było kilka funkcji, których brakuje mi w nowym systemie (np. saldo dzienne). W zeszłym tygodniu stare bankowość działała moim zdaniem nadal, ale wygląda na to, że została teraz również wyłączona. Być może ktoś ma dokładny link i może to sprawdzić?
Moim pierwszym rozwiązaniem byłoby przejście na inną przeglądarkę lub wyczyszczenie plików cookie. Ale wygląda na to, że już to próbowałeś.

W przeciwnym razie, czy napisałeś do DKB e-maila czy użyłeś wewnętrznej skrzynki pocztowej?
Napisany przez XP55T2P4
#213393
Więc moim zdaniem stare bankowość została wyłączona już ponad 14 dni temu. A jak chcesz napisać do dkb mailowo? Pokaż mi adres e-mail za pomocą linku na ich stronie internetowej. Z góry dziękuję. To wszystko należy do przeszłości. Jako klient możesz teraz korzystać tylko z ich wewnętrznej drogi zgłaszania - i ta jest trudna do znalezienia. Proszę, w jaki przeglądarkę obecnie korzystasz z dkb na jakim systemie operacyjnym? Mój Edge jest bardzo ścisły na W10/Q11 (m.in. zawsze wszystko zostaje usunięte) i zawsze korzystam z internetu bez uprawnień administratora na Windowsie+Linux. Niektóre banki tego nie lubią. Dlatego musiałem w maju pożegnać się z zazwyczaj dobrą Advanzia i nie mogłem korzystać z bankowości internetowej Renault-Bank ze względu na ich ingerencje w bezpieczeństwo moich systemów. Jednak od lutego 1992 roku, kiedy zacząłem korzystać z internetu, nigdy nie zainfekowałem urządzeń oprogramowaniem szkodliwym ze względu na moje restrykcje bezpieczeństwa. I w bankowości internetowej to dla mnie bardzo ważne.

Uważasz więc, że podczas studiów dualnych zarobisz[…]

Do limitu ryczałtu nie płacisz żadnych podatków. J[…]

Dziękuję bardzo!

Gdzie dostałeś tę rekomendację i jak stara ona jes[…]

Odwiedź naszą stronę z aktualnościami ze świata