- wt paź 08, 2024 6:16 am
#213389
Od czasu przejścia na nowe bankowość internetową (bankowość internetową na komputerze) zazwyczaj nie mogę wprowadzić wpisów do pola Cel płatności. W rezultacie odbiorca nie może przyporządkować przelewu i twierdzi, że nie zapłaciłem rachunku. Szczególnie problematyczne jest to w przypadku przelewów do urzędu skarbowego. Niestety, DKB nie ma już infolinii, brak odpowiedniej pomocy w razie problemów, a wprowadzając zgłoszenie w formularzu dla klientów otrzymujesz jedynie bezsensowną, zautomatyzowaną odpowiedź, a DKB w rzeczywistości nic nie robi. Jestem klientem tego banku od 2005 roku i do 2018 roku uważałem, że DKB jest najlepszym bankiem. Wtedy zdecydowano, że trzeba być nowoczesnym, i od tego czasu wszystko tam dla mnie idzie źle. Dla mnie DKB stał się w praktyce absolutnie nieprzydatny. Proszę, jak mogę rozwiązać ten problem? Mam doświadczenie z bankowością internetową na komputerze od 1992 roku, czasowo byłem klientem ponad 15 banków na całym świecie korzystając z bankowości internetowej. Jednak nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim problemem jak teraz w DKB. Używam przeglądarki Edge w systemach W11 i W10, Firefoksa na LM21.3 oraz Chromea na Chrome OS Flex. Z góry dziękuję za próby pomocy.