Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Kto ma dobre doświadczenia z dostawcami kredytów? Kto działa rzetelnie i jest godny polecenia? Na rynku krąży wielu lichwiarzy.

Re: Karta kredytowa Gebührenfrei Mastercard Gold?

Napisany przez Sirius90
Cześć wszystkim,

krótkie i zwięzłe pytanie:

Mam 22 lata, jestem studentem. Mam obecnie dość poważny problem. Zmieniłem pracodawcę i pilnie potrzebuję niewielkiej kwoty pieniędzy (następne wynagrodzenie przyjdzie dopiero pod koniec października... Mam dość negatywny wpis w Schufa ze względu na mój wiek i sądzę, że żadne bank nie udzieli mi kredytu.

Mam jednak kartę kredytową Gebührenfrei Mastercard Gold. Mam tam limit wypłat w wysokości 3500 €. Stopa procentowa przy wypłacie gotówki wynosi 24,4% (wiem, że to niewiarygodnie wysoki, ale może to być moja jedyna szansa na kredyt. Możliwa jest spłata ratalna. Czy dobrze rozumiem, że przy kredycie w wysokości 2000 € i 8 miesięcznych ratach zapłacę około 187 € odsetek? Czy oprócz odsetek muszę spodziewać się dodatkowych opłat?

Wiadomo, wielu odradza tego rodzaju formę kredytu, ale w moim przypadku niestety nie mam innego wyboru... Z góry dziękuję za pomoc

Napisany przez baresgeldsparen
Przed podjęciem tego kroku spróbuj najpierw pożyczyć pieniądze od osób prywatnych.
Twoje plany sprawią, że będziesz musiał spłacać tylko odsetki, gdy będziesz pracować.
Taka sytuacja może szybko prowadzić do pułapki zadłużenia.
Dodatkowo, skoro twoja historia kredytowa już nie wygląda najlepiej, po zrealizowaniu planu miałbyś jeszcze gorszą sytuację.
Możesz ewentualnie spróbować uzyskać krótkoterminowy kredyt w urzędzie pracy, który później spłacisz stopniowo, bez odsetek.

Napisany przez 4Smokys
Cześć Sirius90,

trzymaj się z daleka od kart kredytowych. Pułapka zadłużenia jest bardzo wielka.