Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Masz wiedzę na temat rynków? Jak wpływają one na giełdę? Jakie są przyszłe trendy gospodarcze? Na tym forum możesz wymieniać się poglądami z innymi użytkownikami.

Re: Czy można skorzystać z profesjonalistów?

Napisany przez Duesseldorf78
Cześć wszystkim, handluję na giełdzie od pewnego czasu i osiągnąłem całkiem niezłe wyniki, chociaż warto o nich nie wspominać. Głównie inwestuję ostrożnie i zdecydowanie jestem początkujący. To wszystko były decyzje oparte na przeczuciach. Teraz niespodziewanie otrzymałem sporą sumę pieniędzy, którą chciałbym aktywnie zainwestować. Czy według was ma sens poleganie na decyzjach inwestycyjnych z magazynu derAktionaer.de lub strony Trade-Barometer.de, i jeśli tak, kiedy ma to sens i jakie są zalety? Czekam na wasze odpowiedzi. Dominik

Napisany przez eichi
Ja osobiście kompletnie nie zwracam uwagi na tego rodzaju wiadomości. Jasne, że ktoś pisze artykuł sugerujący, że jakaś akcja to super okazja inwestycyjna, jeśli niedawno sam w nią zainwestował.
Kiedy wystarczająco dużo osób podniesie cenę, autor może pochwalić się swoim udanym występem. Ale to ty wtedy płacisz za to.

Zwłaszcza artykuły, które opierają się na analizie trendów cenowych, traktuję jak książkę ze skrótami. Kiedy trend wykonuje podwójny Rittberger, wskazując nieuchronnie, że teraz cena podąża za trajektorią krzywej bananowej, zawsze robi mi się wesoło

Możesz ewentualnie skorzystać z faktu, że inni dopiero po tobie wpadli na pomysł posłuchania tej wiadomości.

Jak to jest z proporcją między reklamą a rzeczywistymi poradami analitycznymi, musisz sam ocenić dla każdego artykułu. Myślę, że wysiłek jest w przybliżeniu taki sam, jak gdybyś samodzielnie rozważał o firmach.

tylko moje 50 centów

Napisany przez EuroPaule
Hej,