Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Pytania dotyczące wszystkich innych ubezpieczeń.

Re: Niezdolność do pracy, unisex oraz różni pośrednicy

Napisany przez Komen
Cześć wszystkim,

od kilku dni jestem cichym czytelnikiem tego forum, ale chciałbym teraz zadać kilka pytań, które sprawiają mi trochę trudności.

SyTUACJA Wyjściowa Jestem studentem interesującego na rynku pracy kierunku studiów i mam 23 lata. Ze względu na ewentualny semestr za granicą i studia magisterskie nie mogę zakładać, że skończę przed upływem 3 lat. Mimo to już teraz zastanawiam się nad różnymi kwestiami finansowymi, między innymi ze względu na nadchodzące i bardzo popularne w mediach taryfy uniseksualne. Ogólnie rzecz biorąc, można by mnie określić jako osobę tendującą do unikania ryzyka w kwestiach finansowych.

PośRednik Jako student jestem oczywiście atrakcyjny dla różnych przedstawicieli i pośredników ubezpieczeniowych. Faktycznie, pracownik dużego dostawcy usług finansowych (na zasadzie prowizji) już do mnie podszedł i spotkaliśmy się razem. Spotkanie drugie również odbędę, jednak moja rezerwa, delikatnie mówiąc, jest teraz dość wyraźna ze względu na wiele recenzji. Już po pierwszym spotkaniu wygląda na to, że powinienem wykupić ubezpieczenie niezdolności do pracy + rentę podstawową oraz w średnim okresie również prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Na razie nie mówiono o moich życzeniach i celach.