Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: Czy otwarcie konta oszczędnościowego jest sensowne?

Napisany przez Smuji
Hej,

chciałbym odkładać trochę pieniędzy co miesiąc, na wypadek gdybym kiedyś miał większe zakupy do zrobienia.

Nie chcę po prostu założyć konta oszczędnościowego w banku, bo moje pieniądze by tylko leżały i nie miałbym na nich odsetek.

Teraz szukałem w Google po najlepszych ofertach, żeby dostać jak najlepszą ofertę.

Nie znam się na tym za bardzo i nie do końca ufam niektórym porównywarkom, bo jako nieogarnięty mogę przeoczyć haczyk.

Czy możecie mi polecić konto oszczędnościowe ?

Znalazłem kilka z niską stopą procentową, ale wysokim zyskiem. I trochę nie rozumiem tego z zyskiem.

Zauważyłem również, że istnieją konta zyskowne miesięcznie, które oferują wyższą stopę procentową. Co jest dla mnie bardziej opłacalne ?

Na co powinienem zwracać uwagę? Na wysoki zysk czy wysoką stopę procentową ? Według Wikipedii, zysk to proporcja między kwotą wypłaty a kwotą wpłaty, coś w tym stylu... Tylko jak mogę mieć wysoki zysk, jeśli stopa procentowa jest niska ?

Byłoby miło, gdyby ktoś bardziej ogarnięty mógł mi pomóc.

Pozdrowienia, Jambo

Napisany przez eichi