Capital Investment 4

Forum finansowe CI4 - Wszystko ze świata finansów i nieruchomości

Znasz się na inwestycjach? Wymieniaj się wiedzą z innymi użytkownikami forum.

Re: 150 000 € - jak zainwestować?

Napisany przez Frankenerbe89
Cześć,

Dziedziczyłem dobrze 150 000 € i chciałbym zarobić na tym pieniądze.

Jestem 23-letnim studentem i przez najbliższe 5 lat nie potrzebuję tych pieniędzy. Może być dobrze, jeśli mój kapitał zarobi, ale nie jest to konieczne.

Jak najlepiej to teraz zrobić? Już sprawdziłem, że lokaty terminowe lub lokaty u RaboDirect przynoszą od 1,85% do 2,2% odsetek - ale szczerze mówiąc, nawet to nie pokrywa inflacji i chciałbym uzyskać więcej.

Nie chcę spekulować, ale oczywiście zdaję sobie sprawę, że wyższe zyski wiążą się z pewnymi ryzykami. Powiedzmy, że moim celem jest uzyskanie zysku w wysokości 3-5%: Jaka jest najbezpieczniejsza forma inwestycji?

I: Umówiłem się na spotkanie w moim banku domowym (HypoVereinsbank) - czy oni mogą się mną zająć czy powinienem zwrócić się gdzie indziej/załatwić to osobiście?

Napisany przez ONLIFE